  • 1. Data: 2010-01-03 22:33:29
    Temat: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    Witam, szukam konta w Polsce.
    Poniewaz wielu z was to weterany bankowosci polskiej, na pewno bedziecie
    wiedzili gdzie znajde.
    Moje wymagania sa skromne.
    Konto ma byc:
    100% darmowe, ma miec darmowa karte debetowa, darmowe bankomaty w polsce (w
    innych krajach mnie nie interesuja) ma miec darmowe wplaty (bo ostatnio
    przeczytalem, ze za wplacanie do jednego banku tez trzeba placic) ma miec
    darmowe przelewy do kazdego banku w polsce, ma miec darmnowe wyciagi i
    sprawdzanie konta w bankomacie.
    Dodam, ze nie interesuja mnie "warunki" w postacji iles tam wyplat czy
    wplat, konto ma byc w 100% darmow ebez wrunkow by to spelnic darmowosc
    (wowczas darmowe juz nie jest) odpadaja konta z darmowymi trzema czy
    czterema bankomatami w miesiacu. Ma byc zawsze za darmo.
    Aha i odpada otwieranie kilku lub kilkunastu kont by to spelnic.... ma byc
    jedno!
    Czy jest takie konto w Polsce?
    Jesli tak to prosze o wskazanie.
    Dziekuje.

  • 2. Data: 2010-01-03 22:39:01
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisal w wiadomosci

    > Czy jest takie konto w Polsce?
    > Jesli tak to prosze o wskazanie.

    Polecam CitiGold, korzystalem i nie zaplacilem ani zlotowki za prowadzenie
    czy tez obsluge.

    MK

  • 3. Data: 2010-01-03 22:43:52
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    > Uzytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisal w wiadomosci

    > Polecam CitiGold, korzystalem i nie zaplacilem ani zlotowki za prowadzenie
    > czy tez obsluge.

    dzieki.
    Czy inne sprawy ktore wymienilem tez sa darmowe?
    Chodzi o to, ze szukam konta ktore bedzie w 100% darmowe. A zwlaszcza
    podstawowe uslugi zwiazane tak naprawde z moja kasa. Czyli to co wymienilem
    w pierwszym poscie.
    Jesli CitiGold to spelnia to OK... Nie chce sie bawic w otwieranie kilku
    kont, bo w tym jest to a w tamtym tamto za darmo. Zalezy mi na najprostrzym
    koncie, bez "fajewerkow" lokat itp... tylko wpalacenie kasy, przelewy,
    bnakomaty, zakupy...

  • 4. Data: 2010-01-03 22:44:13
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    pmlb pisze:
> [...]
    > czterema bankomatami w miesiacu. Ma byc zawsze za darmo.
    > Aha i odpada otwieranie kilku lub kilkunastu kont by to spelnic.... ma

    Nie ma.

    > Jesli tak to prosze o wskazanie.
    > Dziekuje.

    Prosze;. Tylko nie zaczynajmy znowu wszystkiego od pocza;tku.

    --
    Micha?

  • 5. Data: 2010-01-03 22:46:00
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    pmlb pisze:
    > Witam, szukam konta w Polsce.
    > Poniewaz wielu z was to weterany bankowosci polskiej, na pewno bedziecie
    > wiedzili gdzie znajde.
    > Moje wymagania sa skromne.

    Wg mnie mBank.

    > Konto ma byc:
    > 100% darmowe

    Jest.

    > ma miec darmowa karte debetowa

    Jest.

    > darmowe bankomaty w polsce

    Są.

    > ma miec darmowe wplaty

    Są.

    > ma miec darmowe przelewy do kazdego banku w polsce

    Są, z konta prywatnego.

    > ma miec darmnowe wyciagi i sprawdzanie konta w bankomacie.

    Chodzi o wyciągi papierowe przysyłane pocztą? Nie są darmowe. Wyciąg
    który możesz wyeksportować np. do PDFa albo excela i wydrukować? Jest.
    Sprawdzania salda w bankomacie nie jestem pewien.

> [...]
    > (wowczas darmowe juz nie jest) odpadaja konta z darmowymi trzema czy
    > czterema bankomatami w miesiacu. Ma byc zawsze za darmo.

    Spełnia.

    > Aha i odpada otwieranie kilku lub kilkunastu kont by to spelnic.... ma
    > byc jedno!

    Też spełnia.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 6. Data: 2010-01-03 22:46:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "pmlb" <p...@d...com> wrote in message
> [...]
    > czterema bankomatami w miesiacu. Ma byc zawsze za darmo.
    > Aha i odpada otwieranie kilku lub kilkunastu kont by to spelnic.... ma byc

    Takie rzeczy to tylko w UK. W Polsce musisz kombinowac, ewentualnie moze
    jakis 'private banking' dawalby wszystko darmowe przy utrzymaniu depozytow
    na wysokim poziomie, ale tez tego nie jestem pewien.

  • 7. Data: 2010-01-03 23:03:29
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Obecnie prawie darmowe jest tez www.dbnet24.pl , ale pewnie za kilka
    miesiecy zmienia warunki na gorsze.

  • 8. Data: 2010-01-03 23:06:35
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-01-03 23:46, Grejon pisze:
    > Wg mnie mBank.

    > Jest.

    > Jest.

    Po roku przysyłają nową kartę i życzą sobie za odnowienie 36 zł.

  • 9. Data: 2010-01-03 23:09:06
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Kamikazee pisze:

    > Po roku przysyłają nową kartę i życzą sobie za odnowienie 36 zł.

    Karta debetowa do eKonta?

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 10. Data: 2010-01-03 23:15:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    >Po roku przysyłają nową kartę i życzą sobie za odnowienie 36 zł.

    Cos Ci sie pomerdalo.
    Moze masz na mysli karte do eMaxa?

    Pozdrawiam
    SDD