  • 1. Data: 2010-01-04 11:34:24
    Temat: Kredyt - oprocentowanie zmienne czy stałe na 4 lata?
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Chodzi o kredyt na remont domu.
    Do wyboru jest kredyt mieszkaniowy ze zmienną stopą - na chwilę obecną
    znacznie tańszy (ok 6%) oraz kredyt gotówkowy ze stopą stałą (ok 13%).
    Czy jeśli chodzi o oprocentowanie zmienne mogę wpaść w jakąś pułapkę
    (nagły wzrost rat)?

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-01-04 11:35:28
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    krzysiek pisze:
> [...]
    > znacznie tańszy (ok 6%) oraz kredyt gotówkowy ze stopą stałą (ok 13%).
    > Czy jeśli chodzi o oprocentowanie zmienne mogę wpaść w jakąś pułapkę

    czy może wybrać gotówkowy? Jest on jednak dużo droższy...

    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-01-04 12:02:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > czy może wybrać gotówkowy? Jest on jednak dużo droższy...

    bierz ten ze zmienną stopą i sprawdź
    na jakiej zasadzie jest ustalane oprocentowanie zmienne

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    jeżeli masz wolną hipotekę to nie bierz kredytu gotówkowego na remont
    mieszkania!