  • 11. Data: 2005-03-21 22:14:07
    Temat: Re: chip w KK - dobrze czy źle?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2005 22:38:36 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    napisał(a):

    [...]
    >Zasadniczo nie ma technicznych przeciwskazan by klient sam zmienial
    >sobie PIN na karcie, podobnie moglby on (uzywajac skryptow) np. miec
    >liste PINow (np. S/Key czy cos podobnego). Mysle ze kiedys tak bedzie.

    Juz jest, mozna zmieniac na dowolny PIN bez listy. W mBanku. Zarowno
    w karcie debetowej jak i kredytowej.

    --
    Adek

  • 12. Data: 2005-03-21 22:22:07
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    A_Zet napisał(a):

    > Juz jest, mozna zmieniac na dowolny PIN bez listy. W mBanku. Zarowno
    > w karcie debetowej jak i kredytowej.

    ...i płacić za to za każdym razem. Naprawdę świetny pomysł...

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 13. Data: 2005-03-21 22:28:07
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    MadziaMa napisał(a):

    > zly pomysl.
    > [ciach]

    Nie wspominając już o tym, że złodziej będzie próbował ukraść kartę
    razem z palcem. ;)

  • 14. Data: 2005-03-21 22:32:09
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Swietny, w dodatku za darmo.

    --
    Adek

  • 15. Data: 2005-03-21 23:11:20
    Temat: Re: chip w KK - dobrze czy ?le?
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "MadziaMa" <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> wrote in message

    > zly pomysl.
    > juz jakis japonski profesor udowodnil, jak za pomoca zelatyny mozna
    > oszukac czytniki, skutecznosc byla dosyc wysoka (powyzej 50%)

    Może wreszcie ktoś wpadnie na pomysł i zaimplementuje na karcie możliwość
    przechowywania odcisku linii papilarnych odpornego na zelatyne? :)

    --
    Pozdrawiam!
    __________

    "What can be imagied, can be achieved"

  • 16. Data: 2005-03-22 05:26:16
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Zasadniczo nie ma technicznych przeciwskazan by klient sam zmienial
    > sobie PIN na karcie, podobnie moglby on (uzywajac skryptow) np. miec
    > liste PINow (np. S/Key czy cos podobnego). Mysle ze kiedys tak bedzie.

    tak sobie teraz pomyślałem, iż może ktoś wprowadzi kiedyś token do karty. No
    może nie zmieniający pin co minutę, ale co dłuzszy nieco okres. W zasadzie
    gdy PIN nie jest na karcie to chyba nie byłoby większych przeciwskazań.

  • 17. Data: 2005-03-22 07:15:19
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    A_Zet napisał(a):

    > Swietny, w dodatku za darmo.

    Zmienił się ToiP w Mbanku i nie podali tego na ich stronie?

    http://mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne.html

    Widze gołym okiem 2 złote za zmianę PINU :>

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 18. Data: 2005-03-22 08:17:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Szymon napisał(a):

> [...]
    > gdy PIN nie jest na karcie to chyba nie byłoby większych przeciwskazań.

    Aha. I potem token do tokena, do tego drugiego tokena zdrapki, które
    zahasłowane będą jeszcze jednym tokenem.

    Opanujcie się. :-)

  • 19. Data: 2005-03-22 08:51:14
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2005 08:15:19 +0100, Markus Sprungk
    <z...@c...cy> napisał(a):

    >Zmienił się ToiP w Mbanku i nie podali tego na ich stronie?
    >
    >http://mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne.html
    >
    >Widze gołym okiem 2 złote za zmianę PINU :>

    Fakt, ale widac tez oplate za wydanie KK, a ja dostalem za darmo.
    Ale pisalem to na podstawie takiej oto (przyznaje, dosc kruchej), ze
    po wznowieniu debetowej zmienilem uzywany od kilku lat ten sam PIN,
    i nie obciazono mnie za te czynnosc. Ale masz racje, oplata widnieje,
    przepraszam.

    --
    Adek

  • 20. Data: 2005-03-22 09:04:57
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana A_Zet <a...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    >po wznowieniu debetowej zmienilem uzywany od kilku lat ten sam PIN,
    >i nie obciazono mnie za te czynnosc. Ale masz racje, oplata widnieje,
    Jak dostajesz nową kartę, to jest ona bez pinu i ustalasz sobie
    samodzielnie PIN (za darmo). Natomiast każda następna zmiana kosztuje 2PLN

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")