  • 1. Data: 2005-03-21 15:23:42
    Temat: Współpraca (PL,H,SiCG,HR)
    Od: "mikeesz" <m...@p...onet.pl>

    Specjalizuję się w obsłudze kontaktów handlowych międzynarodowych. Moim
    zadaniem jest zniesienie barier, jakie pojawiają się w kontaktach pomiędzy
    kontrahentami: duża odległość geograficzna, wysoki koszt telefonów, faksów,
    poczty, bariera językowa, różna specyfika i mentalność rynków zagranicznych.
    Posiadam bogatą bazę danych firm i ofert, na terenie (Polska, Węgry, Serbia i
    Czarno Góra, oraz Chorwacja).

    1. Wyszukanie adresu firmy potencjalnego klienta wraz z danymi niezbędnymi do
    kontaktu (10zł / szt.).
    2. Wyszukanie adresu firmy potencjalnego klienta wraz z danymi niezbędnymi do
    kontaktu oraz pełną jego ofertą (cennik, warunki zakupu, transportu, terminy
    dostaw) (50zł / szt.).
    3. Wyszukiwanie kontrahentów. (Do 5% wartości pierwszego kontraktu)
    - Przedstawianie oferty państwa firmy potencjalnym kontrahentom.
    - Negocjacja warunków kontraktu w granicach określonych przez państwa.
    - Ustalenie praktycznie wszystkich warunków transakcji.
    - Tłumaczenie i konsulting.
    4. Monitoring - wyszukiwanie kontrahentów i firm potencjalnie zainteresowanych
    państwa ofertą. (300,00zł / miesięcznie)
    - Dostarczanie danych niezbędnych do kontaktu. Przetłumaczonych na język
    Polski.
    - Pomoc w nawiązaniu kontaktów handlowych.
    - Firmom nie posiadającym swojej oferty w postaci stron WWW wykonamy
    podstawową ofertę w języku polskim, węgierskim, serbskim, chorwackim.

    Posiadam stałe kontakty z firmami działającymi w różnych stronach
    kuli ziemskiej. Jestem w stanie sprawdzić kontrahenta pod kątem wiarygodności
    finansowej.
    Współpracuję tylko z producentem lub bezpośrednimi przedstawicielem.
    Zawsze staram się znaleźć jak najlepszych dostawców dla odbiorców i odwrotnie.
    Dbam o dane firm, zapewniamy pełną dyskrecję.
    Dzięki temu obsługa transakcji międzynarodowych staje się prostsza i
    tańsza. Nie musicie Państwo godzinami tkwić przy telefonie, faksie,
    przełamywać często bariery językowe, martwić się czy kontrahent proponuje
    realne ceny itd.
    Adres kontaktowy:
    m...@f...com.pl

  • 2. Data: 2005-03-21 20:05:14
    Temat: Re: Współpraca (PL,H,SiCG,HR)
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 21 Mar 2005 16:23:42 +0100, "mikeesz" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >2. Wyszukanie adresu firmy potencjalnego klienta wraz z danymi niezbędnymi do
    >kontaktu oraz pełną jego ofertą (cennik, warunki zakupu, transportu, terminy
    >dostaw) (50zł / szt.).

    a po co komuś cennik i warunki zakupu _klienta_, spamerze?

    --
    Jarek Andrzejewski