  • 1. Data: 2002-09-17 13:43:05
    Temat: chce wziasc kredyt 10 000 konsumpcyjny , gdzie ???
    Od: "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl>

    chce wziasc kredyt w wyskosci 10 000 PLN konsumpcyjny , gdzie moge go wziasc
    zeby bylo najmniej zalawtiania
    moje dochody miesieczne 3 300 PLN netto
    ilu bede potrzebowal zyrantow i ile musza oni zarabiac brutto
    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2002-09-17 17:27:39
    Temat: Re: chce wziasc kredyt 10 000 konsumpcyjny , gdzie ???
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zeby bylo najmniej zalawtiania
    > moje dochody miesieczne 3 300 PLN netto
    > ilu bede potrzebowal zyrantow i ile musza oni zarabiac brutto

    Najmniej formalnosci to chyba w Providencie, a jezeli chodzi o banki to
    Citibank i Raifeissen. W obu bankach mozna dostac kredyt bez zabezpieczen,
    czyli np. zyrantow.

    Maciej