  • 1. Data: 2002-09-17 13:17:02
    Temat: Pekao SA nadal ma niekompatybilne oddziały.
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Próbowałem dzisiaj zrobić przelew w oddziale koło rotundy w W-wie i okazało
    się, że oddział ten nie ma możliwości zrobienia przelewu, jeśli ma się konto
    w innym oddziale - musiałem objuczony drałować do innego oddziału. Dobrze,
    że z Pekao już prawie nie korzystam :-)))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2002-09-17 18:16:42
    Temat: Re: Pekao SA nadal ma niekompatybilne oddziały.
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    A nie jest wtedy przypadkiem tak, że składasz dyspozycję pisemną i oddział w którym

    składasz przesyła do Twojego ?
    Bo mnie się wydaje, że tak właśnie powinno to funkcjonować. Ale co tam każdy powód
    dobry,
    zeby dokopać pekao :-((
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-09-18 06:50:45
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    w którym ją
    > składasz przesyła do Twojego ?
    > Bo mnie się wydaje, że tak właśnie powinno to funkcjonować. Ale co tam

    Ale jeśli chcę żeby pieniądze były od razu na koncie docelowym, to nie mogę
    czekać kilka dni.
    Zresztą, ta sytuacja trwa w Pekao od wielu lat.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-09-18 08:48:54
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale jeśli chcę żeby pieniądze były od razu na koncie docelowym, to nie
    mogę
    > czekać kilka dni.
    > Zresztą, ta sytuacja trwa w Pekao od wielu lat.

    Powinni to przefaksowac i zrobili by to od reki ale zamiast 20 minut
    trwaloby to 45minut ;-)
    Zreszta PEKAO bylo i jest dziwne. Niestety maja duzo pracownikow i niektorzy
    powinni tam sprzatac a nie obslugiwac klientow.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-09-18 09:13:24
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl>

    > Zreszta PEKAO bylo i jest dziwne. Niestety maja duzo pracownikow i
    niektorzy
    > powinni tam sprzatac a nie obslugiwac klientow.

    popieram moge kilku takich w Krakowie wskazac, chociaz od roku nie korzystam
    z eurokonta
    pozdrawiam Pawel

  • 6. Data: 2002-09-18 09:57:25
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    niektorzy
    > powinni tam sprzatac a nie obslugiwac klientow.

    Pani powiedziała, że się u nich nie da i wysłała mnie do innego oddziału
    :-)))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik