  • 1. Data: 2002-09-17 13:07:12
    Temat: [Pekao] Nowe usługi
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Może już było, ale na wszelki wypadek:
    Bank Pekao S.A. wprowadza do swojej oferty nową usługę - Pekao24. Pozwoli
    ona klientom, posiadającym rachunki w standardowych oddziałach uzyskać
    dostęp do produktów bankowych poprzez elektroniczne kanały dystrybucji.
    W pierwszej kolejności nową usługą zostaną objęci klienci oddziałów
    dotychczas skonwertowanych na system Rocket.

    Więcej w http://www.pekao.com.pl/g/PL/pdf/bankier/bankier_07_
    2002.pdf

    No? Korzysta już ktoś z tej rakiety? Działa to jakoś?

    Eeee... I tak Visa Classic najlepsza. KONIECZNIE DOLAROWA!!! :))

    MaciejK

  • 2. Data: 2002-09-17 13:11:35
    Temat: Re: [Pekao] Nowe usługi
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Eeee... I tak Visa Classic najlepsza. KONIECZNIE DOLAROWA!!! :))

    A jak jest z depozytem (250USD) zwracaja, czy tez trzymaja caly czas?

    Jakie przewagi ma $ nad zlotowa (duzo tansza przy zakupach zagranicznych?)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2002-09-17 13:15:22
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > A jak jest z depozytem (250USD) zwracaja, czy tez trzymaja caly czas?
    >
    > Jakie przewagi ma $ nad zlotowa (duzo tansza przy zakupach zagranicznych?)
    Był na grupie kiedyś taki (niusyaz... coś tam) co każdy swój post kończył
    takim (lub podobnym) wtrętem.
    Tak sobie zakpiłem... Oj, duch w narodzie ginie... :)) Chyba, że Kolega nie
    pamięta tych czasów.

    MaciejK

  • 4. Data: 2002-09-17 13:18:41
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

> [...]
    > takim (lub podobnym) wtrętem.
    > Tak sobie zakpiłem... Oj, duch w narodzie ginie... :)) Chyba, że Kolega

    Nie powiem ze wiem o co chodzi ;-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2002-09-17 13:31:33
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > hasło czterocyfrowe, kody jednorazowe to chyba ruch wstecz w porównaniu z
    > obecnym Telepekao24.

    Myślę, że TAN to zabezpieczenie o podobnej sile, co token (a znacznie
    tańsze). Zobaczymy, jak to się sprawdzi w praniu.
    Halo! Ci z V Oddziału! Słyszy mnie kto?

    MaciejK

  • 6. Data: 2002-09-17 13:40:48
    Od: "Leszek Jan Ostrowski" <l...@k...pl>

    "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Myślę, że TAN to zabezpieczenie o podobnej sile, co token (a znacznie
    > tańsze). Zobaczymy, jak to się sprawdzi w praniu.

    Tańsze tak, ale czy tak samo bezpieczne to chyba nie bardzo !
    Aby uruchomić token muszę podać do niego PIN - " lista hasłeł jednorazowych
    " nie ma takiej opcji.

    LJO

  • 7. Data: 2002-09-17 16:15:54
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Maciek Kycler napisał(a):

> [...]
    >
    > No? Korzysta już ktoś z tej rakiety? Działa to jakoś?
    >
    > Eeee... I tak Visa Classic najlepsza. KONIECZNIE DOLAROWA!!! :))

    no i bardzo fajnie sie stanie :-)

    a co do kart to ma byc walutowa rozliczana w Euro :-)

    pozdro
    premek

  • 8. Data: 2002-09-18 05:25:37
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Tańsze tak, ale czy tak samo bezpieczne to chyba nie bardzo !
    > Aby uruchomić token muszę podać do niego PIN - " lista hasłeł
    jednorazowych
    > " nie ma takiej opcji.

    Zapominasz jednak, że abyś mógł skorzystać z listy haseł musisz zalogować
    się do części transakcyjnej serwisu, podając PIN, hasło, kod dostępu, czy
    jak tam chcesz to nazywać. Bez tego lista haseł jest bezużytecznym kawałkiem
    papieru/plastiku. Tak ma np. mBank czy Ynteligo.
    W Telepekao24 do samego zalogowania potrzebny był token i PIN - analogia dla
    mnie oczywista.

    MaciejK