  • 1. Data: 2003-03-24 18:57:47
    Temat: centralna baza osób zatrzeżonych
    Od: "Kasia" <k...@i...net.pl>

    Witam,
    czy ma ktoś jakieś "namiary" do centralnej bazy osób zastrzeżonych -nie wiem
    jak to się dokładnie nazywa (dot. niesolidnych kredytobiorców itp.) - pilnie
    potrzebuję-musze napisać "parę" słow do szkoły.

    Z góry dzięki za info:)
    Kasia

  • 2. Data: 2003-03-24 20:13:31
    Temat: Re: centralna baza osób zatrzeżonych
    Od: "Karol Jastrzębski" <k...@p...art.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pilnie
    > potrzebuję-musze napisać "parę" słow do szkoły.

    Jest takowa, ale żeby do niej miał dostęp szary człowiek? Forget it.

  • 3. Data: 2003-03-24 21:06:45
    Od: "Kasia" <k...@i...net.pl>

    Użytkownik "Karol Jastrzębski" <k...@p...art.pl> napisał
    w wiadomości news:b5noun$45s$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Kasia" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > wiem
    > pilnie
    >
    > Jest takowa, ale żeby do niej miał dostęp szary człowiek? Forget it.

    Nie chodzi mi o dostęp do tej bazy i korzystanie w jakiś sposób zniej, tylko
    o administartora tej bazy, jakieś dane adresowe.

    Pozdr.
    Kasia

  • 4. Data: 2003-03-24 21:10:16
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    pilnie
    > potrzebuję-musze napisać "parę" słow do szkoły.

    Biuro Informacji Kredytowej ( www.bik.pl ).
    Zawiera nie tylko tych niesolidnych, ale ogólnie informacje o
    Kredytobiorcach.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-03-24 22:06:38
    Od: "Karol Jastrzębski" <k...@p...art.pl>

    > Nie chodzi mi o dostęp do tej bazy i korzystanie w jakiś sposób zniej,
    tylko
    > o administartora tej bazy, jakieś dane adresowe.

    Ó, tego to sam nie wiem. AFAIR to się nazywa Biuro Informacji Kredytowej.

  • 6. Data: 2003-03-24 22:08:21
    Od: "Karol Jastrzębski" <k...@p...art.pl>

    Ha! http://www.bik.pl/

  • 7. Data: 2003-03-24 22:14:53
    Od: dbr <d...@v...com.pl>

    Kasia wrote:
    > czy ma ktoś jakieś "namiary" do centralnej bazy osób zastrzeżonych -nie wiem
    > jak to się dokładnie nazywa (dot. niesolidnych kredytobiorców itp.) - pilnie
    > potrzebuję-musze napisać "parę" słow do szkoły.

    www.krd.pl ?

    pzdr,
    --
    dbr

  • 8. Data: 2003-03-25 06:17:53
    Temat: Odp: centralna baza osób zatrzeżonych
    Od: Tomek Dygała <tdygala@anty##fasolka.post.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Karol Jastrzębski" <k...@p...art.pl>
    napisał
    > w wiadomości news:b5noun$45s$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    [ciach]

    > Nie chodzi mi o dostęp do tej bazy i korzystanie w jakiś sposób
    zniej, tylko
    > o administartora tej bazy, jakieś dane adresowe.

    oprócz wspomnianego juz BIKu, jest jeszcze baza funkcjonująca
    przy Związku Banków Polskich i tam spróbuj się czegoś dowiedzieć
    http://www.zbp.pl

    pzdr.
    Tomek D
    --
    GOT w Internecie http://www.got.w.pl
    Źle Cię potraktowali w schronisku?

  • 9. Data: 2003-03-25 17:40:19
    Od: "Kasia" <k...@i...net.pl>

    Dziękuję baaardzo wszystkim:))tego mi własnie bylo trzeba:)

    Pozdr.
    Kasia

  • 10. Data: 2003-03-25 22:15:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Dziękuję baaardzo wszystkim:))tego mi własnie bylo trzeba:)

    Hm... to chyba nie ta baza ;). Wysil sie troche i poszukaj z Internecie. Dla
    ulatwienia pewien cytat...

    <cite>
    Prawo bankowe określa jednak w sposób ogólny uprawnienia banków do
    przetwarzania danych osób zalegających wobec nich z płatnościami. Dlatego
    Związek Banków Polskich wydał Regulamin Wymiany Informacji w Systemie
    Międzybankowej Informacji Gospodarczej - Bankowy Rejestr. Określa on
    kryteria klasyfikujące klientów do tego rejestru.
    </cite>

    Maciej