  • 1. Data: 2003-03-24 17:53:46
    Temat: Nowa karta w Lukasie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jak bedzie wygkladac, mozecie zobaczyc tutaj:
    http://www.prnews.pl/lukasplus.jpg

    Wspólna karta kredytowa platformy cyfrowej CYFRA+ oraz LUKAS Banku SA

    CANAL+ Cyfrowy - operator platformy cyfrowej CYFRA+, lider na rynku
    płatnej telewizji w Polsce oraz LUKAS Bank - jeden z najdynamiczniej
    rozwijających się banków dla klientów detalicznych w Polsce -
    wprowadzają na rynek kartę kredytową VISA CYFRA+ LUKAS Bank. Jest to
    karta typu co-branded, posiadającą zalety karty kredytowej, dodatkowo
    zaś pozwalająca korzystać z usług platformy cyfrowej CYFRA+ na
    preferencyjnych warunkach.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2193

    Pozdrawiam!

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-24 19:24:52
    Temat: Re: Nowa karta w Lukasie
    Od: "Gościu" <...@...uk>

    no i co z tego???
    po co zamieszczasz takie info?
    chcesz wywołać dyskusję?
    chyba nie ma o czym
    przestań zaśmiecać listę swoimi "niusami" - są dotępne na stronach wortali

  • 3. Data: 2003-03-24 21:04:04
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Gościu" <...@...uk> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba nie ma o czym
    > przestań zaśmiecać listę swoimi "niusami" - są dotępne na stronach wortali

    A ja uwazam, ze to nie jest zasmiecanie i ze sa to informcje jak najbardziej
    na miejscu.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-03-24 21:06:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Gościu wrote:
> [...]
    > chcesz wywołać dyskusję?
    > chyba nie ma o czym
    > przestań zaśmiecać listę swoimi "niusami" - są dotępne na stronach

    No widzisz Gosciu. Popatrz na poprzednia informacje o nowym wygladzie
    karty Lukasa (nie moja) ile bylo osob, ktore chcialy na priva dostac
    zdjecie tej nowej. Jak widac chyba jest to potrzebne...

    Zreszta zdania anonimow nie przyjmuje zbytnio do serca.

    P.S. Wyobraz sobie, ze nie wszyscy zagladaja na strony wortali, a po
    takich st duzo dyskusji...
    Jesli masz jeszcze jakies madre rzeczy do powiedzenia zapraszam na
    priva.

  • 5. Data: 2003-03-25 06:33:26
    Od: "dx" <d...@o...pl>

> [...]
    > chyba nie ma o czym
    > przestań zaśmiecać listę swoimi "niusami" - są dotępne na stronach wortali

    Ja akurat w pracy nie mam dostepu do www wiec Michala info niezaleznie skad
    pochodzi jest dla mnie interesujace, wypowiadaj sie wiec w swoim imieniu....
    dx

  • 6. Data: 2003-03-25 10:29:01
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > chyba nie ma o czym
    > przestań zaśmiecać listę swoimi "niusami" - są dotępne na stronach wortali

    To Ty zaśmiecasz listę, Gościu, a nie Amra!
    Wiele osób (w tym i ja) jest zainteresowanych takimi wiadomościami, więc "nie
    cierp za miliony"... ;-)

    m23m

  • 7. Data: 2003-03-25 10:36:20
    Od: t...@p...onet.pl

    > A ja uwazam, ze to nie jest zasmiecanie i ze sa to informcje jak najbardziej
    > na miejscu.
    > Kazimierz
    > b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

    Mam podobne zdanie. Tego typu informacje są dla wielu osób bardzo interesujące.
    Nie każdy ma czas aby śledzić strony www poszczególnych banków. Amra robi
    bardzo dobrą robotę. Tensor1.

  • 8. Data: 2003-03-25 10:38:17
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    <m...@o...pl> wrote in message
    > Wiele osób (w tym i ja) jest zainteresowanych takimi wiadomościami,
    więc "nie
    > cierp za miliony"... ;-)

    Popieram :-)
    Nie mam czasu na bieganie po necie i jest mi bardzo na rękę, że ktoś
    tu robi taki "przegląd prasowy". I nie będę "banował" Amry tylko
    dlatego,
    że mu się coś wymsknęło na temat wojny :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 9. Data: 2003-03-25 11:24:01
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b5pbmp$42q$...@n...news.tpi.pl

    [...]
> [...]
    > tu robi taki "przegląd prasowy". I nie będę "banował" Amry tylko
    > dlatego,
    > że mu się coś wymsknęło na temat wojny :-)

    Do Szanownych Grupowiczów:
    Proszę "nie karmić trola"!!!
    Co prawda pora obiadowa, ale "Gościu" tylko się teraz
    cieszy z naszych postów...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex