  • 1. Data: 2004-02-08 21:18:56
    Temat: bzwbk -- serwis czasowo niedostepny
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    no to ja zmieniam pekao sa na bzwbk, bo telepekao24 dziala jak
    [ocenzurowano]
    chce sobie grzecznie zrobic przelewik jak mamusia przykazala
    a tu 501 - serwis czasowo niedostepny

    dobrze ze nie musialem na taki komunikat czekac 5 minut, jak to w
    telepekao24 norma jest...

    powiedzcie mi, czy w bzwbk czesto sie zdarzaja takie 'przerwy techniczne'?

    pzdr,

  • 2. Data: 2004-02-08 23:16:50
    Temat: Re: bzwbk -- serwis czasowo niedostepny
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "ygreko" <y...@n...space.pl> napisał w wiadomości
    > powiedzcie mi, czy w bzwbk czesto sie zdarzaja takie 'przerwy techniczne'?

    od czasu do czasu - ale zawsze jest wczesniej info na stronie

    pewnie teraz po kryjomu doliczają jakieś nowe opłaty na kontach KK ;-)))

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-08 23:18:48
    Od: "gasper" <g...@p...com>

> [...]
    > [ocenzurowano]
    > chce sobie grzecznie zrobic przelewik jak mamusia przykazala

    u mnie działa

  • 4. Data: 2004-02-08 23:20:34
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ygreko" <y...@n...space.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > od czasu do czasu - ale zawsze jest wczesniej info na stronie
    >
    > pewnie teraz po kryjomu doliczają jakieś nowe opłaty na kontach KK ;-)))

    ooo - właśnie na KK w historii pojawiło się 28,65 - anulowanie :-)
    anulowali Opłata za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-02-09 00:20:34
    Od: "Anaxagore" <westfalia75@_WYWAL_TO_interia.pl>

    > ooo - właśnie na KK w historii pojawiło się 28,65 - anulowanie :-)
    > anulowali Opłata za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo

    no wlasnie ten pakiet...u wszystkich pobieraja taka oplate? bo spojrzalem w
    historie i nie moge znalezc... w kazdym razie wyglada na to ze nie pobrali..
    pzdr
    Anax

  • 6. Data: 2004-02-09 15:09:25
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "gasper" <g...@p...com> wrote in message
    > od czasu do czasu - ale zawsze jest wczesniej info na stronie

    zle sie wyrazilem...
    chodzilo mi o nieprzewidziane, nagle wylaczenia systemu
    rozumiem konserwacje -- maja do tego prawo i to jest ok,
    ale z telepekao24 sie wynosze, bo tam zdecydowanie za czesto zdarzaja sie
    niespodziewane pady systemu objawiajace sie niemozliwoscia dostania sie do
    konta albo koniecznoscia kilkuminutowego czekania na zaladowanie sie
    strony...

    wiec jak to jest w bzwbk?

    pzdr,

    skórzane etui dla twojego tungstena

  • 7. Data: 2004-02-09 17:30:34
    Od: "Anaxagore" <westfalia75@_WYWAL_TO_interia.pl>

    > wiec jak to jest w bzwbk?

    wiec ja dosc czesto korzystam i nie przypominam sobie sytuacji zebym nie
    mogl wejsc na swoje konto i wykonac przelewu.
    inna sprawa ze powinni wprowadzic mozliwosc definiowania odbiorcow przelewu
    bez koniecznosci pojscia do banku-oczywiscie dla tych co nie maja tokena.
    pzdr
    Anax

  • 8. Data: 2004-02-09 18:20:55
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 09 Feb 2004 16:09:25 +0100, ygreko napisal/a:

    >Wiec jak to jest w bzwbk?
    Zdarzało się, że probie zalogowania pojawia sie "przepraszamy serwis
    chwilowo niedostepny" takze mimo tego, ze nie było info o przerwie ale
    zawsze były to zjawiska chwilowe tzn za jakiś czas wszystko było ok.
    Mi przytrafia się to bardzo zadko, ostatnio własnie wczoraj a wczesniej -
    nie pamiętam kiedy ale przytrafiło mi sie kiedyś jeszcze.

    --
    KrzysiekL

  • 9. Data: 2004-02-09 18:30:13
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 09 Feb 2004 18:30:34 +0100, Anaxagore napisal/a:
    > inna sprawa ze powinni
    > wprowadzic mozliwosc definiowania odbiorcow przelewu bez koniecznosci
    > pojscia do banku-oczywiscie dla tych co nie maja tokena. pzdr
    > Anax
    Tak to by sie przydało. ma byc usługa smskod (płatna 20gr dodatkowo) ale
    niewiadomo kiedy....

    --
    KrzysiekL

  • 10. Data: 2004-02-09 21:32:26
    Od: "Oliver" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Tak to by sie przydało. ma byc usługa smskod (płatna 20gr dodatkowo) ale
    > niewiadomo kiedy....
    >
    > --
    > KrzysiekL

    Już niedługo (najpóźniej od 1 maja) wprowadzamy usługę smsKod.

    pozdrawiam wszystkich ( nie tylko klientów BZ WBK) :-)

    Oliver