  • 1. Data: 2004-02-08 18:16:16
    Temat: Doladowanie pre-paida przez bezplatny SMS - 8024
    Od: "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm>

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/196925

    --
    Flash

    www.hajc.com.prv.pl
    Najlepiej płacąca firma w internecie!!!

  • 2. Data: 2004-02-08 19:46:17
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:c05udc$tu2$1@topaz.icpnet.pl...
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/196925

    po wycieciu:
    "Przesłanie komunikatu [smsem - przyp. by moi] spowoduje "on-linowe"
    pobranie środków z konta Klienta i zasilenie nimi konta telefonu."

    doladowanie tylko z RORu, a jesli posiadam tylko KK w BZ to juz nie?
    zbyszko janke

  • 3. Data: 2004-02-08 21:56:39
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/196925

    No i ?????????

    Bo to już od dawna jest...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-02-09 01:40:48
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    janke napisał:

    [...]
    > po wycieciu:
    > "Przesłanie komunikatu [smsem - przyp. by moi] spowoduje "on-linowe"
    > pobranie środków z konta Klienta i zasilenie nimi konta telefonu."

    A propos ładowania pre-paidów przelewem z e-banków: zasiliłem sobie
    POP-ka ze strony mBanku. Napisane jest tam, że po kilku minutach
    przychodzi SMS potwierdzający zasilenie konta. Czekałem znacznie dłużej
    niż "kilka minut" i ni ch**a. A potem wyłączyłem telefon. Pewnie to był
    SMS klasy 0, który nie zapisuje się w pamięci i po włączeniu następnego
    dnia komórki sladu po nim nie było (a może w ogóle nie przyszedł?).
    Gdybym nie zadzwonił pod autoBOA i nie sprawdzil stanu to bym sie nigdy
    nie dowiedzial. Taka technika. Ech...

    K.

  • 5. Data: 2004-02-09 07:28:17
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krystek napisał(a):

> [...]
    > dnia komórki sladu po nim nie było (a może w ogóle nie przyszedł?).
    > Gdybym nie zadzwonił pod autoBOA i nie sprawdzil stanu to bym sie nigdy

    Opowiadasz. Zasilałem kilkanaście razy Simplusa poprzez Mbank i zero
    problemów. Potwierdzenie otrzymywałem zawsze do 30 minut. Może to ta
    *wspaniała* IDEA jak zwykle frontem do klienta :>

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 6. Data: 2004-02-09 14:47:52
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Markus Sprungk wrote:

    > Opowiadasz. Zasilałem kilkanaście razy Simplusa poprzez Mbank i zero
    > problemów. Potwierdzenie otrzymywałem zawsze do 30 minut. Może to ta
    > *wspaniała* IDEA jak zwykle frontem do klienta :>

    z inteligo tyz pieknie chodzi SimPlus nawet ostatnio jakies promocje
    byly ze dorzucali 5 czy 10 zl

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 7. Data: 2004-02-09 18:15:31
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 09 Feb 2004 08:28:17 +0100, Markus Sprungk napisal/a:

    > Opowiadasz. Zasilałem kilkanaście razy Simplusa poprzez Mbank i zero
    > problemów. Potwierdzenie otrzymywałem zawsze do 30 minut. Może to ta
    > *wspaniała* IDEA jak zwykle frontem do klienta :>
    Z reguły potwierdzenia zasilenia konta otrzymuje od razu(zasilam przez
    BZWBK24sms własnie) jednak zdarzyło sie, ze zamiast potwierdzenia dostałem
    info o błędzie. Potem probowałem przez www i to samo. W BZWBK twierdzili,
    ze wina jest po stronie operatora (Idea) Następnego dnia okazało się, że
    konto zostało zasilone dwa razy tzn. raz za moje proby zasileń przez sms(
    kilka razy probowałem wysłac sms-em) oraz drugie przez www.
    W banku powiedzieli, żeby reklamowac ale zrezygnowałem gdyz
    uznałem, ze i tak "przejem".......
    --
    KrzysiekL

  • 8. Data: 2004-02-10 21:25:48
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    GideoN napisał(a):

    > z inteligo tyz pieknie chodzi SimPlus nawet ostatnio jakies promocje
    > byly ze dorzucali 5 czy 10 zl

    MBank ma dokładnie to samo :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 9. Data: 2004-02-10 22:22:49
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 09 Feb 2004 15:47:52 +0100, GideoN napisal/a:

    > z inteligo tyz pieknie chodzi SimPlus nawet ostatnio jakies promocje byly
    > ze dorzucali 5 czy 10 zl
    w BZWBK promocja była tylko na pierwsze doładowanie sms-em niestety.
    ale za doładowanie za które zapłaciłem 150zł dostałem 213zł :)
    --
    KrzysiekL