  • 1. Data: 2004-02-08 17:44:30
    Temat: Kredyt w CHF w Banku GE Mieszkanowy
    Od: "GrzesiekR" <g...@i...pl>

    Witam serdecznie,
    Mam juz przyznany kredyt hipoteczny w CHF w GE Mieszkaniowym. Mam jednak
    pytanie co do oprocentowania zmiennego. Proszę napisać jak to jest z tym
    oprocentowaniem, czy oprocentowanie wg stawki LIBOR3M zmieniane jest co 3
    miesiace czy codziennie, jak to działa??? Oprocentowanie mam miec wg 3,9% -
    chyba ze bede wplacal po 100 zl na fundusz emerytalny to obniza mi
    oprocentowanie do 3,4%. Czy mozna poprosic bank dodatkowo o obnizenie marzy?
    Proszę tez napisac jak to jest z ta prowizja 2% od kredytu - moze ktos bral
    juz taki kredyt i wyjasni mi te sprawy.

    Pozdrawiam
    Grzesiek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-02-09 09:10:00
    Temat: Re: Kredyt w CHF w Banku GE Mieszkanowy
    Od: "supermedia" <k...@f...pl>

    cze i witam
    ja mam u nich kredyt w chf
    i nie placilem 2% prowizji (kredyt brany w lipcu)
    byla tam taka wstawka ze jezeli nie splace 10% zadluzenia w ciagu 3 lat
    to nie musze tej oplaty wnosic
    ale jak chcesz to moge dokladnie ten zapis sprawdzic i jutro odpisac;
    co do zmiany oprocentowania to od 6 mies nic do mnie na ten temat nie
    przyszlo;
    prosic o obnizenie zawsze mozna ; )
    poza tym maja bandycki kurs chf
    zycze powodzenia i minimum stresu przy mianach kursu

    KOperX
    LEGALIZE GANJA

  • 3. Data: 2004-02-10 00:38:24
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "GrzesiekR" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam juz przyznany kredyt hipoteczny w CHF w GE Mieszkaniowym. Mam jednak

    znajdz inny bank .. wyjdzie ci wszystko taniej niz w GE

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2004-02-10 18:37:31
    Od: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "GrzesiekR" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > znajdz inny bank .. wyjdzie ci wszystko taniej niz w GE

    to czy wyjdzie taniej wynika z warunkow jakie proponuja poszczegolne banki
    dla konkretnego klienta. zatem zanim wezmiesz gdziekolwiek i bedziesz
    sluchal rad w stylu X jest super, Y jest do bani idz do X i Y i kaz sobie
    wyliczyc wszystko, ale nie orientacyjnie, tylko juz z wszystkimi oplatami -
    poswiec na to z tydzien lub dwa, bo to pozwoli ci nauczyc sie jakieo typu
    ukryte niespodzianki sie pojawiaja i wracaj do doradcow i kaz im zrobic
    wyliczenie uwzgledniajac to czy inne zalozenie - dopiero jak bedziesz mial
    wiedze z wszystkich to wybieraj.

    najwazniejsze z nich to:
    -prowizja
    -oplata przygotowawcza
    -widelki kursowe (kupno/sprzedaz)
    -zabezpieczenia kredytowe przejsciowe (oszacuj na jak dlugo beda potrzebne)
    -obowiazkowe ubezpieczenia
    -koszty wyceny
    -koszty ustanowienia hipoteki

    Co do samego GE, to akurat dla mnie zaoferowali najlepszy (najtanszy)
    kredyt... wszedzie indziej bylem mocno karany za to, ze jestem mlody.