  • 1. Data: 2006-09-15 08:18:57
    Temat: blokada w citibank
    Od: "ag" <b...@g...pl>

    Odradzam serdecznie wszystkim potencjalnym klientom korzystanie z usług
    Citibank. Citiphone nie działa już prawie dobę i w związku z tym nie mogę
    skorzystać z własnych pieniędzy - przy okazji zabezpieczania przelewów
    i-netowych zdarzyło się niedorajdom zablokowanie możliwości przelewania
    środków z konta walutowego na złotówkowe. Na citibank online tylko
    informacja żeby zadzwonić do citiphone, które jest usługą "czasowo
    wyłączoną" jak mówi miły głos w słuchawce już prawie 20 godzin. Z
    doświadczenia wiem że na maile odpisują z kilkudniowym opóźnieniem więc
    pisanie reklamacji nie ma sensu jeśli chcę mieć pieniądze _teraz_
    (oczywiście wypłacić tez nie można w bankomacie bo karta jest nieodpowiednia
    do tego typu usługi jak wypluł bankomat eurobanku).
    Jeśli chcecie mieć dostęp do własnych pieniędzy przez _cały_ czas nie dajcie
    się skusić reklamom citibank - bo wychodzi na to że ich miasto _zawsze_ śpi.
    ps. telefon do oddziału dał tyle że tłuk poradził mi zadzwonienie na
    citiphone...
    p;
    ag

  • 2. Data: 2006-09-15 11:01:13
    Temat: Re: blokada w citibank
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "ag" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    śpi.
    > ps. telefon do oddziału dał tyle że tłuk poradził mi zadzwonienie na

    Moze pod zly numer dzwonisz, bo u mnie jakos dziala...

    MK

  • 3. Data: 2006-09-15 14:00:22
    Od: "Kiriakos" <n...@t...pl>

    To ten bank jeszcze istnieje?, bo ja myślałem, że byłem głupi bo ostatni
    opuszczający
    pozdro