  • 11. Data: 2017-05-13 23:06:47
    Temat: Re: błędne pliki Visy dla transakcji z 9 maja
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-13 o 22:39, Yakhub pisze:
    >rozliczone podwójnie, a jedna pojedynczo.

    > Co mam sobie ustawić? Szerokość szczeliny w bankomacie?

    Na swoim koncie internetowym w Banku. Jest taka opcja limit dzienny
    transakcji i ustawiasz sobie jak chcesz.

    --
    animka

  • 12. Data: 2017-05-13 23:32:14
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-05-13 o 15:09, MarekZ pisze:
    > Coś cicho o tym w sieci, ale jako że osobiście tego doświadczyłem (na
    > kartach mBanku), to mogę dać znać, że Visa porozsyłała (przynajmniej
    > do mBanku) błędne pliki z podwójnie porozliczanymi niektórymi
    > transakcjami. Konkretnie u mnie na 5 transakcji bankomatowych z tego
    > dnia, 4 zostały rozliczone podwójnie, a jedna pojedynczo. Tak więc
    > chwilowo jestem do tyłu na 16k i zobaczymy ile to potrwa. :)

    Znaczy - chciałeś się pochwalić wyjmowaniem z bankomatu >16k dziennie.
    Udało się.

    MJ

  • 13. Data: 2017-05-13 23:47:03
    Od: MarekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 13 maja 2017 23:04:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Z ciekawości:
    > Karta z limitem gotówkowym 10tys,
    > Podchodzisz do bankomatu i zlecasz wypłate 10tys, jak bankomat to "rozegra":
    > -od razy tyle nie wypłaci ze względu na szerokość szceliny(500zł pomińmi na
    potrzeby tej dyskusji)
    > -kilka razy(za jednym pinem) będzie wysuwał pliki z banknotami?
    > Testował ktoś?

    Nie wypłaci. Obecnie maksymalnie da się 6k za jednym przebiegiem (bankomaty BZWBK,
    trzydzieści dwusetek), 8k (nieliczne bankomaty Euronetu, w których są dwusetki), a
    najczęściej 4k (czterdzieści setek lub 3.9k (38 setek + dwie pięćdziesiątki). Nie ma
    opcji wysuwania wypłaty w porcjach.

  • 14. Data: 2017-05-13 23:48:10
    Od: MarekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 13 maja 2017 23:32:37 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > Znaczy - chciałeś się pochwalić wyjmowaniem z bankomatu >16k dziennie.
    > Udało się.

    Dokładnie o to mi chodziło, dzięki za docenienie!

  • 15. Data: 2017-05-14 08:14:53
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Rzadko w którym bankomacie wybierzesz np. ostatnie 20 zł. O 10 zł.
    > natomiast nie ma co marzyć.

    Nie trzeba marzyc. W wiekszosci bankomatow BS mozna wyplacic 10.

  • 16. Data: 2017-05-14 10:52:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarekZ z...@g...com ...

> [...]
    > Euronetu, w których są dwusetki), a najczęściej 4k (czterdzieści setek
    > lub 3.9k (38 setek + dwie pięćdziesiątki). Nie ma opcji wysuwania

    Nowe bankomaty BZWBK pisza ze 3000 maks.
    Poprzednie miały chyba 3500.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 17. Data: 2017-05-14 10:52:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > szceliny(500zł pomińmi na potrzeby tej dyskusji) -kilka razy(za jednym
    > pinem) będzie wysuwał pliki z banknotami? Testował ktoś?

    Powie ze mozesz maks xxx i nie zrealizuje transakcji.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 18. Data: 2017-05-14 10:52:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > To ustaw sobie na: bez limitu.

    Animko, jeżeli nigdy tyle nie wypłacałas to przestań pieprzyc głupoty.
    Limit około 3 tysiecy to jest limit bankomatu ze wzgędu na ilosc banknotów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 19. Data: 2017-05-14 14:25:15
    Od: MarekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 maja 2017 10:52:25 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Nowe bankomaty BZWBK pisza ze 3000 maks.
    > Poprzednie miały chyba 3500.

    Piszą że 3000, bo zapewne nie mają załadowanych dwusetek. Gdyby miały, byłyby w
    stanie wypłacić 6000. Być może też zawsze komunikat mówi o max 3000, bo komunikat max
    6000 nie byłby w pełni prawidłowy (w końcu w żaden sposób nie da rady wypłacić np.
    5990, dopóki o ile w ogóle, nie dostosują bankomatów do obsługi pięćsetek, bo chyba
    na sztywno mają ustawiony limit 30 sztuk banknotów).

  • 20. Data: 2017-05-14 15:44:47
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 13 maja 2017 22:28:04 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    >rozliczone podwójnie, a jedna pojedynczo.

    > To ustaw sobie na: bez limitu.

    Same bankomaty tez maja limit.
    Na koncie/karcie ustawisz sobie 5000 ale bankomat powie ci ze pojedyncza wyplata to
    max 2500...