  • 1. Data: 2017-05-13 15:09:23
    Temat: błędne pliki Visy dla transakcji z 9 maja
    Od: MarekZ <z...@g...com>

    Coś cicho o tym w sieci, ale jako że osobiście tego doświadczyłem (na kartach
    mBanku), to mogę dać znać, że Visa porozsyłała (przynajmniej do mBanku) błędne pliki
    z podwójnie porozliczanymi niektórymi transakcjami. Konkretnie u mnie na 5 transakcji
    bankomatowych z tego dnia, 4 zostały rozliczone podwójnie, a jedna pojedynczo. Tak
    więc chwilowo jestem do tyłu na 16k i zobaczymy ile to potrwa. :)

    Ogólnie to moja pierwsza próba wysłania postu z jakiegoś śmieciowego interfejsu
    google i ciekawe czy to w ogóle się uda...

  • 2. Data: 2017-05-13 17:57:13
    Temat: Re: błędne pliki Visy dla transakcji z 9 maja
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 13 maja 2017 15:09:25 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
> [...]
    >
    > Ogólnie to moja pierwsza próba wysłania postu z jakiegoś śmieciowego interfejsu
    google i ciekawe czy to w ogóle się uda...

    Udało się. :)

  • 3. Data: 2017-05-13 20:29:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 maja 2017 15:09:25 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
    > Konkretnie u mnie na 5 transakcji bankomatowych z tego dnia, 4 zostały >rozliczone
    podwójnie, a jedna pojedynczo.
    Tak z ciekawości: po co jednego dnia 5 razy bankomat odwiedzać?
    Hobby takie czy jakiś inny powód?

  • 4. Data: 2017-05-13 20:45:38
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Sat, 13 May 2017 11:29:28 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Tak z ciekawości: po co jednego dnia 5 razy bankomat odwiedzać?
    > Hobby takie czy jakiś inny powód?

    Jednorazowo z bankomatu da się wyciągnąć tylko coś koło 3kzł.

    --
    Yakhub

  • 5. Data: 2017-05-13 22:06:45
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2017-05-13 o 20:29, Kris pisze:

    > Tak z ciekawości: po co jednego dnia 5 razy bankomat odwiedzać?

    Żeby wypłacić stówkę w dwudziestkach.

  • 6. Data: 2017-05-13 22:27:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-13 o 20:45, Yakhub pisze:

    >rozliczone podwójnie, a jedna pojedynczo.
    >
    > Jednorazowo z bankomatu da się wyciągnąć tylko coś koło 3kzł.

    To ustaw sobie na: bez limitu.

    --
    animka

  • 7. Data: 2017-05-13 22:29:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 maja 2017 22:06:49 UTC+2 użytkownik MarcinF napisał:

    > Żeby wypłacić stówkę w dwudziestkach.

    A po kiego takie kombinacje?
    Ze stówki resztę wydadzą w sklepie jakby co.
    Ja tam sie cieszę jak bankomat wysoki nminał da zamiast kilkanaście dwudziestek np. W
    portfelu luźniej dzięki temu.
    Bez sensu wg mnie te 20zł w bankomatach
    Potrzebuję gótówki, fatyga do bankomatu to nie będe 20 zł wypłacał.
    ale widocznie zapotrzebowanie jest skoro takie nominały do bankomatów pakują to i nie
    krytykuje.

  • 8. Data: 2017-05-13 22:39:23
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Sat, 13 May 2017 22:27:24 +0200, Animka napisał(a):
    >rozliczone podwójnie, a jedna pojedynczo.

    > To ustaw sobie na: bez limitu.

    Co mam sobie ustawić? Szerokość szczeliny w bankomacie?

    --
    Yakhub

  • 9. Data: 2017-05-13 23:04:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 maja 2017 22:39:24 UTC+2 użytkownik Yakhub napisał:

    > Co mam sobie ustawić? Szerokość szczeliny w bankomacie?
    Z ciekawości:
    Karta z limitem gotówkowym 10tys,
    Podchodzisz do bankomatu i zlecasz wypłate 10tys, jak bankomat to "rozegra":
    -od razy tyle nie wypłaci ze względu na szerokość szceliny(500zł pomińmi na potrzeby
    tej dyskusji)
    -kilka razy(za jednym pinem) będzie wysuwał pliki z banknotami?
    Testował ktoś?

  • 10. Data: 2017-05-13 23:04:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-13 o 22:29, Kris pisze:

> [...]
    > ale widocznie zapotrzebowanie jest skoro takie nominały do bankomatów pakują to i

    Rzadko w którym bankomacie wybierzesz np. ostatnie 20 zł. O 10 zł.
    natomiast nie ma co marzyć.

    --
    animka