  • 1. Data: 2017-05-17 15:35:21
    Temat: % lokat w góre ?
    Od: ksenia <k...@g...com>

    coś dziś słyszałem w radiu, prawda to ?

  • 2. Data: 2017-05-17 15:53:56
    Temat: Re: % lokat w góre ?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-17 o 15:35, ksenia pisze:
    > coś dziś słyszałem w radiu, prawda to ?

    Tak.
    Prezes zarządził.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2017-05-17 15:58:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-17 o 15:35, ksenia pisze:

    > coś dziś słyszałem w radiu, prawda to ?

    A skąd my możemy wiedzieć, czy prawdą jest że coś dziś słyszałeś w radiu?
    Takie problemy zgłaszaj na pl.sci.psychologia.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2017-05-17 16:04:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-05-17 15:58, Akarm wrote:

    > A skąd my możemy wiedzieć, czy prawdą jest że coś dziś słyszałeś w radiu?
    > Takie problemy zgłaszaj na pl.sci.psychologia.

    Jestes pewny że masz aktualną sygnaturkę?

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2017-05-17 19:34:57
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    elmer radi radisson w

    > Jestes pewny że masz aktualną sygnaturkę?

    Ma. Jest uosobieniem chamstwa i nieuctwa, ale może tychże nie trawić :P

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2017-05-17 23:21:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 May 2017 15:35:21 +0200, ksenia napisał(a):
    > coś dziś słyszałem w radiu, prawda to ?

    Ja tam uslyszalem, ze RPP stop nie zmienia.
    Na co zaraz zaregowala gielda, i akcje spadly :-)

    Ale ewentualna drobna zmiana stop NBP wcale nie musi sie przekladac na
    banki i lokaty.

    J.

  • 7. Data: 2017-05-18 15:32:47
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>