  • 1. Data: 2017-05-12 08:57:49
    Temat: Ubezpieczenie na życie.
    Od: Kris <k...@g...com>

    Badał ktoś temat ubezpieczeń życiowych?
    W necie w niewielu przypadkach można wyliczyć samemu składkę, najczęściej odsyłają do
    agenta lub proszą o nr tel aby mogli zadzwonić
    Czytałem "mbankową" axę i wygląda to tak
    https://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/kart
    a-produktu-terminowe-ubezpieczenie-na-zycie-24h-od-0
    1-2016.pdf?noredir
    Może ktoś poleci innego ubezpieczyciela?

  • 2. Data: 2017-05-12 10:30:31
    Temat: Re: Ubezpieczenie na życie.
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-12 o 08:57, Kris pisze:
> [...]
    a-produktu-terminowe-ubezpieczenie-na-zycie-24h-od-0
    1-2016.pdf?noredir
    > Może ktoś poleci innego ubezpieczyciela?

    kiedyś niezłą ofertę miał prudential, ale nie wiem jak jest teraz.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2017-05-15 18:28:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-05-12 o 10:30, Pete pisze:

    > kiedyś niezłą ofertę miał prudential, ale nie wiem jak jest teraz.

    bo UnŻ nie jest takie proste jak ub. komunikacyjne lub nieruchomości

    napisz na jaką kwotę i od jakich ryzyk chcesz się ubezpieczyć, z tym że
    jeżeli będzie wymagana ankieta medyczna to nie ma takiej możliwości, aby
    to omawiać na publicznym forum

    ps
    to ma być ubezpieczenie faktycznie chroniące czy taka wydmuszka dla
    banku pod kredyt?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2017-05-15 19:41:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 18:28:55 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > napisz na jaką kwotę i od jakich ryzyk chcesz się ubezpieczyć,
    https://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/kart
    a-produktu-terminowe-ubezpieczenie-na-zycie-24h-od-0
    1-2016.pdf?noredir
    Powiedzmy że coś w ten deseń- akurat powyższe mi się w oczyrzuciło i zaczełem temat
    badać. Tu przynajmniej są stawki podane, w miarę proste owu itp, u innych
    ubezpieczycieli mają to gdzieś poukrywane
    >z tym że
    > jeżeli będzie wymagana ankieta medyczna to nie ma takiej możliwości, aby
    > to omawiać na publicznym forum
    Ok to zrozumiałe.
    Ale tak naprawdę u lekarza(pomijając dentystę) byłem ze dwa razy w życiu- raz ze
    zwichniętą nogą i za dzieciaka jak ospę miałem

    > to ma być ubezpieczenie faktycznie chroniące czy taka wydmuszka dla
    > banku pod kredyt?
    Faktyczne, kredyt jak i ubezpieczenie pod kredyt mnie nie interesuje

  • 5. Data: 2017-05-16 22:12:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-05-15 o 19:41, Kris pisze:

    > Ok to zrozumiałe.
    > Ale tak naprawdę u lekarza(pomijając dentystę) byłem ze dwa razy w życiu- raz ze
    zwichniętą nogą i za dzieciaka jak ospę miałem

    ok czyli zakładam, że jesteś zupełnie zdrowy, bez nałogów, wypadków,
    chorób dziedzicznych itp...

    to aby policzyć składkę potrzebna jest data urodzenia oraz suma
    ubezpieczenia (na jaką kwotę chcesz się ubezpieczyć) + na jaki okres ma
    zostać zawarta umowa

    i na koniec zakres:
    czy tylko ub. na życie, czy też od zachorowań, leczenia, wypadków itp...

    > Faktyczne, kredyt jak i ubezpieczenie pod kredyt mnie nie interesuje

    jeżeli chcesz mieć takie sensowne ubezpieczenie to oprócz ryzyka
    głównego czyli życia (umierasz i ktoś dostaje określoną kwotę) warto
    pomyśleć również o wypadkach, chorobach, leczeniu szpitalnym itp....

    i tutaj nie ma czegoś takiego jak jakiś podstawowy zakres, wybierasz te
    ryzyka, od których chcesz się faktycznie ubezpieczyć, bo UnŻ to BARDZO
    indywidualna sprawa

    --
    pozdrawiam
    RobertS