  • 1. Data: 2017-05-09 20:13:21
    Temat: co z Leszkiem?
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    jak w temacie
    trochę mi go brakuje...

  • 2. Data: 2017-05-09 20:57:03
    Temat: Re: co z Leszkiem?
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    W dniu 09.05.2017 o 20:13, Adam pisze:
    > jak w temacie
    > trochę mi go brakuje...

    To przyjedź do Białegostoku na cmentarz miejski,
    Białystok, ul. Wysockiego.

    Walczył, walczył ze swoimi dolegliwościami, i niestety przegrał.
    Niech spoczywa w spokoju.

  • 3. Data: 2017-05-09 21:27:07
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    [*]

    --
    marfi

  • 4. Data: 2017-05-09 21:49:21
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Alzem ??????????? w

    > To przyjedź do Białegostoku na cmentarz miejski,
    > Białystok, ul. Wysockiego.

    > Walczył, walczył ze swoimi dolegliwościami, i niestety przegrał.
    > Niech spoczywa w spokoju.

    Hmmm, a przed chwilą z nim rozmiawiałem przez telefon...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2017-05-09 23:33:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-09 o 20:13, Adam pisze:
    > jak w temacie
    > trochę mi go brakuje...

    Z początku myślałem, że co Czarneckim.
    Ale o kim mowa?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-05-10 14:07:50
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    > Z początku myślałem, że co Czarneckim.
    > Ale o kim mowa?

    Eneuel

  • 7. Data: 2017-05-10 14:16:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-10 o 14:07, Adam pisze:

    > Eneuel

    Uuu...

    http://wyborcza.pl/1,76842,13724557,Google__Zostaw_i
    nternetowy_testament__Co_zrobic_z.html

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-05-10 20:44:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "007" 1...@i...dyndns.org.invalid.17050
    9.invalid

    > Hmmm, a przed chwilą z nim rozmiawiałem przez telefon...

    O 21:46 -- bardzo krótko. ;)
    Wyszedłem po mleko bez telefonu, ale wróciłem po tenże. :)
    Niewiele brakowało, a byś nie dodzwonił się do mnie w tym czasie.

    Odwiedziłem Pomnik Poległych Obrońców Wisły (aby go obejrzeć w lepszym
    świetle -- niż zimowe/styczniowe) i Nieszawę, aby zobaczyć, jak Europejczycy
    upamiętniają (ratującą ich cywilizację) Bitwę Warszawską z lata 1920 roku,
    która akurat nie w samej Warszawie rozegrała się (choć tam właśnie toczono
    już walki o przedmieścia), ale w wielu miejscach dość odległych, w tym
    i we Włocławku, i w Białymstoku, i we Lwowie...

    W połowie grudnia ubr. zostałem skierowany na prewencję rentową ZUS z uwagi
    na drogi oddechowe. Mogłem wybrać inne miejsce (choćby Inowrocław czy
    Ciechocinek lub rejony nadmorskie) i inny czas, ale wybrałem Właśnie
    Wieniec i przełom kwietnia i maja. Styczeń odpadał, bo niepewne było
    skierowanie z NFZ, w lutym miałem sporo wizyt lekarskich, na marzec
    mógł być przesunięty wyjazd z NFZ, a kwiecień i maj wydał się mi (14
    grudnia ubr., gdy zapytano mnie w białostockim ZUSie o miejsce i czas)
    bardzo dobrym okresem...

    Styczniowy pobyt nie był udany -- chorowałem niemal stale.
    NFZ odrzucił moją prośbę zmiany terminu, uznając basen za
    niezbyt trafny sposób rehabilitowania...

    Warto zauważyć, że NFZ przed paru latu skierował mnie na leczenie
    reumatyzmu, którego (choćby śladów) próżno szukać w wynikach (ASO
    i bodajże RF) badania krwi. :)

    W styczniu tutejszy basen miał być wyłączony z użycia na dwa tygodnie
    z przyczyn technicznych (chyba przeciekał) akurat właśnie w czasie mego
    planowanego pobytu, co wyjaśniłem eNeFZetowi i co nie znalazło w oczach
    urzędników NFZ uznania.

    Kopię mego pisma skierowanego do NFZ zamierzam postawić na WWW
    http://eneuel.w.duna.pl po powrocie. Takoż z kopią skierowania
    sprzed lat -- na leczenie nieistniejącego reumatyzmu.
    Do tego -- kopię odpowiedzi NFZ i ww. wyników badań krwi. :)

    Wg NFZ nie samym basenem żyje człowiek, ale także borowinami itp...
    Borowiny być może są dobre, ale nie w styczniu.
    Wędrówki zimnymi tunelami podziemnymi na (z konieczności
    bardzo gorące) zabiegi i z powrotem dawały efekty fatalne
    nie tylko w moim wypadku -- chorowali chyba wszyscy...

    Teraz mam i masaże (dyski międzykręgowe od tych masaży nie zrosną,
    ale łatwiej dzięki tym masażom żyć) i basen... Niestety nie jest
    już aż tak słodko jak w lipcu -- kilka razy wywlekano mnie siłą
    [siłą perswazji ;) -- to też przemoc] tuż po [czyli już po kilku
    kwadransach] ćwiczeniach w basenie...

    TV włącza się automagicznie, witając kuracjusza wchodzącego do pokoju,
    aby przekazać irytujące reklamy telewizyjne, ale razu pewnego ów TV
    obwieścił, że jedna godzina w grocie solnej jest ekwiwalentem pięciu
    dni na nadmorskiej plaży...

    Ale tutejszy ordynator wyjaśnił mi, że ZUS nie uznaje takiej groty
    i nie refunduje tego rodzaju leczenia, więc pozostają nam inne zabiegi...

    -=-

    Co do cmentarza -- chyba warto odwiedzać Karakule, nie Wysockiego. ;)

    http://mapa.targeo.pl/cmentarz-miejski-koscielna-kar
    akule~10116521/cmentarz/adres

    -=-

    Nie rozgłaszałem informacji o planowanym wyjeździe, ale Auchan plany moje
    poznał -- zaproponował mi świeże, krótkie spodnie z masą kieszeni po 10 pln
    za sztukę... Niestety pogoda nie dopisała -- raczej lata jeszcze nie ma tutaj...

    -=-

    Mapki Googlaste przyozdabiam fotkami.
    Mam nawet na tych fotkach spotkanego przygodnie małego ptaszka -- zapewne
    wypchniętego z gniazda przez zazdrosne rodzeństwo, domagającego się ode
    mnie gąsienic... [najpierw gąsienice, pomyślałem, następnie reszta czołgu?...]
    ...którego pożegnałem na ciechocińskiej ulicy, gdyż kierowałem się na kolację

    https://www.google.pl/maps/contrib/10902190615163765
    2613/photos/@52.882481,18.788816,3a,75y,90t/data=!3m
    7!1e2!3m5!1s-0pJ1lRFxp2Q%2FWQ9II5PS99I%2FAAAAAAAAD90
    %2FNta3-BLkxhIx1O1H30vVqkaUtyGtoOrBACJkC!2e4!6s%2F%2
    Flh6.googleusercontent.com%2F-0pJ1lRFxp2Q%2FWQ9II5PS
    99I%2FAAAAAAAAD90%2FNta3-BLkxhIx1O1H30vVqkaUtyGtoOrB
    ACJkC%2Fw203-h100-p-k-no%2F!7i3072!8i4096!4m3!8m2!3m
    1!1e1!6m1!1e1?hl=pl

    do restauracji... [ptaszek, jak mniemam, wybrał kolację u kota]

    https://www.google.pl/maps/contrib/10902190615163765
    2613/photos/@52.884308,18.7951074,3a,75y,90t/data=!3
    m7!1e2!3m5!1s-pTNYc2EQ6IE%2FWQ9w_DU5HZI%2FAAAAAAAAEA
    Y%2FRZ2aFJhUVhQ_aTQ0GtLMGY10jeyW--1HQCJkC!2e4!6s%2F%
    2Flh4.googleusercontent.com%2F-pTNYc2EQ6IE%2FWQ9w_DU
    5HZI%2FAAAAAAAAEAY%2FRZ2aFJhUVhQ_aTQ0GtLMGY10jeyW--1
    HQCJkC%2Fw203-h100-p-k-no%2F!7i3072!8i4096!4m3!8m2!3
    m1!1e1!6m1!1e1?hl=pl

    https://www.google.pl/maps/contrib/10902190615163765
    2613/photos/@52.884308,18.7951074,3a,75y,90t/data=!3
    m7!1e2!3m5!1s-nAtKwzkG5I4%2FWQpNhszvI_I%2FAAAAAAAAD7
    4%2FGaTmpzUcfiUhl66sg2P5LorTTJtPo25qgCJkC!2e4!6s%2F%
    2Flh4.googleusercontent.com%2F-nAtKwzkG5I4%2FWQpNhsz
    vI_I%2FAAAAAAAAD74%2FGaTmpzUcfiUhl66sg2P5LorTTJtPo25
    qgCJkC%2Fw203-h100-p-k-no%2F!7i3072!8i4096!4m3!8m2!3
    m1!1e1!6m1!1e1?hl=pl

    [ww. kota nie sfotografowałem, ale łatwo znaleźć uliczne koty z resztkami piór
    pomiędzy wąsami...
    na kolację zjadłem, rzecz jasna, nie fragment biustu ;) kurczaka, ale kawałek zwykłej
    świni...]

    Ptaki karmimy gąsienicami (ptaki jedzą tego dużo -- odsyłam do Googili) aby stały się
    pokarmem dla kotów...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 9. Data: 2017-05-10 21:27:37

    Leszek zmartwychwstał! :)

  • 10. Data: 2017-05-10 22:27:25
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski w

> [...]

    > Wyszedłem po mleko bez telefonu, ale wróciłem po tenże. :)
    > Niewiele brakowało, a byś nie dodzwonił się do mnie w tym czasie.

    Zostałeś zaczipowany, i dlatego wróciłeś po telefon.

    --
    'Tom N'