  • 1. Data: 2017-05-09 11:35:46
    Temat: T-mobile - tylko 2 miesiące historii???!!!
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    W T-mobile to jakaś popierdółka a nie bank. Nie można sprawdzić
    historii operacji starszych niż 2 miesiące? Wpisuję starszą datę,
    to mam komunikat, że data nie może być starsza niż 9 marzec 2017.
    Od dawna tak jest?

    To takie wymuszenie, żeby płacić za wyciąg?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 2. Data: 2017-05-09 11:40:05
    Temat: Re: T-mobile - tylko 2 miesiące historii???!!!
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
> [...]
    > to mam komunikat, że data nie może być starsza niż 9 marzec 2017.
    > Od dawna tak jest?
    >
    > To takie wymuszenie, żeby płacić za wyciąg?

    He, a teraz sprawdzam i jest ok. Czyli działa jak chce.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 3. Data: 2017-05-09 21:26:26
    Od: PP <...@...pl>

    tam można sprawdzać tylko 2 wybrane miesiące (nie wiem czy od samego
    początku) - jak coś przekracza ten zakres to wywala błąd

  • 4. Data: 2017-05-10 10:50:01
    Od: Heniek <h...@g...com>

    Przez infolinię można zamówić dowolny okres.
    Przysyłają w pdf.

  • 5. Data: 2017-05-10 21:12:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-05-10 o 10:50, Heniek pisze:
    > Przez infolinię można zamówić dowolny okres.
    > Przysyłają w pdf.

    Infolinia do ich BOK-u jest sporo płatna.

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-05-11 09:13:33
    Od: Heniek <h...@g...com>