  • 11. Data: 2017-03-01 11:47:51
    Temat: Re: bgz optima i fatca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:o9683v$1gp$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-03-01 o 11:04, J.F. pisze:

    >Co ma "dosłowne zastosowanie przepisu" ze źle zadanym pytaniem?

    Ale czy zle zadane ?

    Jesli przepis wymaga, aby klient zlozyl oswiadczenie ze NIE jest osoba
    amerykanska, to prawie dobrze zrobili :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-03-01 11:48:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-01 o 11:45, J.F. pisze:

    > Ale nie one decyduja, co zmienic w programie.
    > Na tym poziomie to juz chyba decyzja wysokoplatnego funkcjonariusza :-)

    Wysokopłatny funkcjonariusz nie umie polskiego, lokalni pracownicy mają
    wszystko w dupie, i jedyne, czego się od nich wymaga, to wykonania planu
    i umiejętności excela - i takie są efekty. Nikt nie jest w stanie
    powiedzieć, że "król jest nagi".

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-03-01 11:49:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-01 o 11:47, J.F. pisze:

    > Ale czy zle zadane ?
    >
    > Jesli przepis wymaga, aby klient zlozyl oswiadczenie ze NIE jest osoba
    > amerykanska, to prawie dobrze zrobili :-)

    Jest źle zadane, ponieważ w naszym języku na zdanie "oświadczam, że nie
    jestem..." odpowiedź TAK/NIE nie niesie żadnej informacji.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-03-01 12:07:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Wysokopłatny funkcjonariusz nie umie polskiego,

    Morawiecki chyba umial. W PKO BP tez umieja itd.

    >lokalni pracownicy mają wszystko w dupie, i jedyne, czego się od nich
    >wymaga, to wykonania planu i umiejętności excela - i takie są efekty.

    Tym niemniej ktos (radca prawny ?) musial zauwazyc, ze takie
    oswiadczenie jest potrzebne.
    Przekazal odpowiedniej osobie (Dyr d/s Informatyki ?), ktory zlecil
    Programiscie, byc moze przez pare innych osob.

    I zaden z w/w nie zarabia 2000 zl ... no moze z wyjatkiem programisty,
    jesli do student na zleceniu :-)

    >Nikt nie jest w stanie powiedzieć, że "król jest nagi".

    No ba, pare konkursow bylo na najlepsza aplikacje, najlepsza strone
    www ... a ja uwazam, ze mbank ma najgorsza, i komu mam powiedziec ?
    W konkursach nie ma takiej kategorii, ani ujemnej punktacji :-)

    J.