  • 1. Data: 2017-02-27 19:45:29
    Temat: mBank się bawi i testuje w produkcji (nowy nabór stażystów?)
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    mBank widać się bawił w weekend i zabawa trwa dalej.

    Na głównym ekranie po zalogowaniu wcześniej była pokazywana ogólna kwota
    dostępnych środków na koncie/kontach.

    Teraz kwota jest pomniejszona o zobowiązania (karty do spłaty).

    Mimo tego kwoty "zaplanowane" to 0. Co to za bezsens?

    Obrazek: http://i.imgur.com/ICoK5dI.png

    Dopiero w widoku "Moje finanse" BYŁEM w stanie zobaczyć aktualną kwotę
    na koncie bez pomniejszenia o przyszłą (za 2 tygodnie) spłatę karty.

    ALE, tak było o 15. Teraz jest inaczej :)

    Teraz to się dopiero rozjechało.

    Teraz jak przechodzę na kartę "Moje finanse" to w "Twoje środki" mam tę
    samą obciętą kwotę z pierwszego ekranu a w "Majątek" jeszcze bardziej
    obciętą kwotę o tę część do spłaty karty, PODWÓJNIE. Czyli dwa razy
    odejmują kwotę z karty!!! To jest jakaś parodia banku. Saldo i dostępne
    środki na rachunkach na karcie "Moje Finanse" też nie jest poprawne, bo
    ODEJMUJE KWOTY DO SPŁATY KARTY.

    Podsumowanie. Na glownym ekranie kiedys widzialem kwote X, teraz widze
    kwote X - Z. Przez czesc dzisiejszego dnia na ekranie "moje finanse"
    widzialem kwote X, ale nie, teraz widze tam kwote X - Z - Z.

    X - aktualne saldo konta
    Z - zadluzenie na karcie

    Przy saldach kont widac kwote X - Z mimo ze NIC NIE ZOSTALO JESZCZE
    POBRANE ANI ZABLOKOWNE.

    Teraz jedyne miejsce gdzie widać poprawne saldo to np. w każdym
    przelewie "Saldo po operacji". Tam jest OK. Jak jeszcze to zmienią to
    swój stan konta będzie trzeba pamiętać, bo we wszystkich miejscach
    pozmieniane. To co, skarpeta?

  • 2. Data: 2017-02-27 20:47:24
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Monday, February 27, 2017 at 7:45:25 PM UTC+1, neoniusz wrote:
> [...]
    > przelewie "Saldo po operacji". Tam jest OK. Jak jeszcze to zmienią to
    > swój stan konta będzie trzeba pamiętać, bo we wszystkich miejscach

    Jednak mi się powaliło, zapomniałem o blokadzie na debetówce na kilka k, która w
    sumie też się nigdzie nie pojawiała :D

  • 3. Data: 2017-02-27 21:02:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości
    >mBank widać się bawił w weekend i zabawa trwa dalej.
    >Na głównym ekranie po zalogowaniu wcześniej była pokazywana ogólna
    >kwota dostępnych środków na koncie/kontach.

    Strona www czy aplikacja na telefon ?

    Dostepnych, a wiec pomniejszona o przyszle platnosci.

    >Teraz kwota jest pomniejszona o zobowiązania (karty do spłaty).
    >Mimo tego kwoty "zaplanowane" to 0. Co to za bezsens?

    Wyciag z karty nie wystawiony, to zaplanowanej platnosci jeszcze nie
    ma.
    Ale przeciez bedzie :-)

    >Obrazek: http://i.imgur.com/ICoK5dI.png

    Removed

> [...]
    >tę samą obciętą kwotę z pierwszego ekranu a w "Majątek" jeszcze
    >bardziej obciętą kwotę o tę część do spłaty karty, PODWÓJNIE. Czyli

    A u mnie sie zgadza.
    Twoje srodki - suma z kont
    Twoje zobowiazania - karta,
    majatek - roznica powyzszych.

    I jesli mnie skleroza nie myli - dawniej bylo tak samo.

    Jeszcze drobiazg - czy masz na karcie zamkniety wyciag czekajacy na
    splate ? Ja akurat nie mam, ale wtedy sie robia dwie kategorie - moze
    akurat wydales podobne kwoty w tym i poprzednim okresie ?

    >Podsumowanie. Na glownym ekranie kiedys widzialem kwote X, teraz
    >widze kwote X - Z. Przez czesc dzisiejszego dnia na ekranie "moje
    >finanse" widzialem kwote X, ale nie, teraz widze tam kwote X - Z - Z.

    A u mnie dziala :-)

    >Przy saldach kont widac kwote X - Z mimo ze NIC NIE ZOSTALO JESZCZE
    >POBRANE ANI ZABLOKOWNE.

    Glowny, czyli "Platnosci" ?
    Ja widze w danych kont "saldo" i obok "dostepne srodki".
    I sie zgadza ... chyba :-)

    >Teraz jedyne miejsce gdzie widać poprawne saldo to np. w każdym
    >przelewie "Saldo po operacji". Tam jest OK.

    W historii ? Tam przeciez saldo dopiero w gorszym widoku, ale to juz
    wieki temu wprowadzili.

    >Jak jeszcze to zmienią to swój stan konta będzie trzeba pamiętać, bo
    >we wszystkich miejscach pozmieniane. To co, skarpeta?

    Moze zaczac od wyczyszczenia cache przegladarki ?

    J.

  • 4. Data: 2017-02-27 21:17:33
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 21:02:22 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > wieki temu wprowadzili.

    > Moze zaczac od wyczyszczenia cache przegladarki ?

    Już napisałem wyżej. Powaliło mi się, mea culpa, zapomniałem o blokadzie na
    debetówce, która się nie pojawiała na głównych widokach i pokrywała mi się z
    obciążeniami na KK. Chyba za dużo myślenia...

  • 5. Data: 2017-02-27 21:18:59
    Od: neoniusz <n...@g...com>

  • 6. Data: 2017-02-27 21:31:31
    Od: stejaz <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 19:45:25 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
    > mBank widać się bawił w weekend i zabawa trwa dalej.

    A od kiedy zmieniła się godzina I sesji przychodzącej (elixir)? Nie od tego weekendu?

    Było 12:15 -> jest 11:15