  • 1. Data: 2017-02-27 10:22:55
    Temat: Zastrzeżenie karty - zablokowane transakcje
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Zamykam konto w Tmobile, przed końcem miesiąca chcę zastrzec kartę, żeby
    od marca już nie pobierano żadnej opłaty. Na karcie są jeszcze
    zablokowane środki z 3 transakcji z weekendu. Jutro pewnie jeszcze nie
    będą rozliczone. Czy będzie problem, jeśli mimo blokady środków wyłączę
    kartę, czy to nie ma znaczenia?

  • 2. Data: 2017-02-27 15:56:40
    Temat: Re: Zastrzeżenie karty - zablokowane transakcje
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/27/2017 3:22 AM, pueblo wrote:
> [...]
    > zablokowane środki z 3 transakcji z weekendu. Jutro pewnie jeszcze nie
    > będą rozliczone. Czy będzie problem, jeśli mimo blokady środków wyłączę

    Nie ma znaczenia.
    Blokada powoduje odmowę autoryzacji, ale nie rozliczenia transakcji,

  • 3. Data: 2017-02-28 00:07:00
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj witek, 27 lut 2017 w news:o91ejl$9vi$1@dont-email.me napisałeś/aś:

    > Czy bedzie problem, jesli mimo blokady srodk˘w wylacze
    >>

    > Nie ma znaczenia.
    > Blokada powoduje odmowe autoryzacji, ale nie rozliczenia transakcji,

    Ok, dzięki za info.