  • 1. Data: 2003-01-27 17:14:31
    Temat: baza danych o kredytobiorcach
    Od: m...@p...onet.pl

    jak to jest z tymi kredytami ???
    biorę kredyt w banku X to bank dowie się bez problemu o moich kredytach w
    innych bankach czy tylko o kredytach niespłacanych czy takich z którymi były
    jakieś problemy. Jak działa ten system ? Pobrałem jakieś głupie kredyty u
    pośredników w dziwnych bankach i boję się, że przeszkodzi mi to przy kredycie
    mieszkaniowym. Może było już o tym na grupie, może macie linki, a może poprostu
    się na tym znacie.
    dzięki za każdą pomoc

    z pozdr Mariusz

  • 2. Data: 2003-01-27 21:25:52
    Temat: Re: baza danych o kredytobiorcach
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    kredycie
    > mieszkaniowym. Może było już o tym na grupie, może macie linki, a może

    Dowie się o wszystkich, łącznie z limitami na RORach i kartach.
    Ty tez możesz się dowiedzieć. Szczegóły na www.bik.pl

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-01-28 12:23:23
    Od: m...@p...onet.pl

    może jakiś inny link. ten bik mi nie działa !!!

    pzdr Mariusz

  • 4. Data: 2003-01-29 13:39:58
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    TS napisał(a):

> [...]
    bylo juz o tym - poszukaj w archiwum

    > Dowie się o wszystkich, łącznie z limitami na RORach i kartach.
    > Ty tez możesz się dowiedzieć. Szczegóły na www.bik.pl
    nie przeceniaj biku
    --
    roberts