  • 12. Data: 2002-01-29 18:41:44
    Temat: Re: banki internetowe w USA
    Od: "Speedy" <p...@t...net.pl>

    > Można też wyobrazić sobie sytuację odwrotną - zbieranie drobnych kwot
    > z danego rynku i łączne przelewanie większe sumy do kraju.
    > Kolosalne oszczędności na prowizjach bankowych!

    No właśnie, tani i bezpieczny transfer pieniędzy z USA np. do Polski.

    Pozdro
    Speedy

  • 11. Data: 2002-01-29 18:41:44
    Od: "Speedy" <p...@t...net.pl>

  • 13. Data: 2002-01-29 21:10:58
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Poza tym po co Ci konto w USA jak tam nie jestes? I tak nie mozna obecnie
    >przelewac do innego banku w innej czesci swiata danej gotowki :))
    >

    >POZDRAWIAM

    OK. Usmiechnalem sie, poniewaz konto, na ktorym nie ma sald po stronie
    debetowej ani kredytowej jest kontem o zerowych obrotach z definicji :)) No,
    ale moze sie myle :)))

    Co do tego "nie mozna". Spoko, spoko. Mozna, a bedzie mozna jeszcze bardziej
    od pazdziernika.

    pzdr
    wkg

  • 14. Data: 2002-01-29 21:31:09
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >OK. Usmiechnalem sie, poniewaz konto, na ktorym nie ma sald po stronie
    >debetowej ani kredytowej jest kontem o zerowych obrotach z definicji :)) No,
    >ale moze sie myle :)))

    (..)

    Hi,hi. Co racja to racja.
    Nie ma to jak skróty myślowe :)

    Pozdr. PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 15. Data: 2002-01-29 22:23:36
    Od: "Speedy" <p...@t...net.pl>

    > Co do tego "nie mozna". Spoko, spoko. Mozna, a bedzie mozna jeszcze
    bardziej
    > od pazdziernika.
    Ale chyba nie w USA? Tylko w Europie.

    Pozdrawiam
    Speedy

  • 16. Data: 2002-01-29 22:39:17
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > bardziej
    > Ale chyba nie w USA? Tylko w Europie.

    Nawet nie w Europie tylko w UE.
    pzd

  • 17. Data: 2002-01-29 22:40:58
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Ale chyba nie w USA? Tylko w Europie.

    Jak do europy mozna przelewac, to juz potem wszedzie.

    pzdr
    wkg

  • 18. Data: 2002-01-29 22:50:55
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Nawet nie w Europie tylko w UE.

    Skąd macie takie informacje?
    Ja gdzieś czytałem, że liberalizacja ma dotyczyć wszystkich
    państw OECD.