  • 1. Data: 2002-01-29 13:02:45
    Temat: Jak likwidujecie konto w PKO SA, to z zerowym saldem !!!
    Od: <b...@p...onet.pl>

    11 XII 2001r. zlikidowalem dwie karty VISA Classic (USD i PLN), do których jak
    niektórzy może nie wiedzą są osobne rachunki. Na rachunkach były pewne w sumie
    nie takie małe środki, ale że mi kasa z nich nie była na gwałt potrzebna, a wg
    zapewnień Pani w okienku po likwidacji przeleją środki na dowolne podane przeze
    mnie konto, to zostawiłem na nich środki.
    Mamy koniec stycznia, a pieniędzy jak nie ma tak nie ma !!!
    Trochę się zdenerwowałem i poszedłem do banku. Tam po pół godziny czekania
    dowiedziałem się, że prawdopodobnie środki zostaną przelane na dniach !?!

    Czy oni sobie lecą w kulki !?!
    Chciałbym jeszcz dodać, że na przelew środków po zlikwidowaniu zwykłego
    rachunku też trzeba czekać ponad miesiąc (też likwidowałem jakiś czas
    wcześniej) !!!

    MOJA RADA LIKWIDUJESZ KONTO W PKO SA, TO WCZEŚNIEJ ZOSTAW NA NIM GÓRA 10 PLN !!!

  • 2. Data: 2002-01-29 13:16:49
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    nie wiem, czy mówimy o tym samym banku ale ja bodajże w lipcu 2001 zamykałem
    konto w PeKaO SA. widocznie zostały tam jakieś środki, bo TYDZIEŃ temu (ok.
    20 sty 2002) przysłali mi pisemko, że mogę odebrać swoje 23,47 PLN w
    oddziale. jeśli tego nie zrobię, to pójdzie w zysk banku (czy coś w tym
    stylu).

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 3. Data: 2002-01-29 14:15:29
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > MOJA RADA LIKWIDUJESZ KONTO W PKO SA, TO WCZEŚNIEJ ZOSTAW NA NIM GÓRA 10
    PLN !!!

    Wszędzie, nie tylko tam.
    W wielu przypadkach 10zł może być mało. Lepiej zostawić więcej, żyby nie
    zrobili debetu :).

    Pozdrawiam
    -As-

  • 4. Data: 2002-01-29 14:51:08
    Od: "Marcin0011" <m...@w...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym jeszcz dodać, że na przelew środków po zlikwidowaniu zwykłego
    > rachunku też trzeba czekać ponad miesiąc (też likwidowałem jakiś czas
    > wcześniej) !!!

    A nie mogles poprosic o wyplate przy zamykaniu ?.
    Ja zamykalem eurokonto w tamtym roku i mila pani wyplacila mi resztke kasy
    do reki i po klopocie.

    Pozdr Marcin

  • 5. Data: 2002-01-30 16:22:06
    Od: <u...@p...onet.pl>

    > A nie mogles poprosic o wyplate przy zamykaniu ?.
    > Ja zamykalem eurokonto w tamtym roku i mila pani wyplacila mi resztke kasy
    > do reki i po klopocie.

    U mie odwrotnie, zlikwidowałem 10 listopada Eurokonto, poprsiłem o przelew na
    bieżący. W grudniu dostałem rozliczenie.
    01.11.28 -16.50 PLN (reszta na bieżący)
    01.11.30 -3.17 korekta odsetek
    01.11.30 -0.05 odsetki od nieuzgodnionego debetu (bo Eurokono zliwidowane)

    Eurokonto zatem "niby" zliwidowane od miesiąca a tu karne odsetki, przeciż
    wystarczyło żeby se wzieli wsami w innej kolejności - chciałem sie awanturować,
    ale po poprzełaczaniu po paru pracownicach 9 oddziału, przystałem że wezmą
    sobie z bieżącego i gratulowałem sobie przeniesienia się do Lukasa.
    Uran