  • 1. Data: 2002-01-29 10:36:48
    Temat: BZWBK-wyciag
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    BZWBK od pazdziernika nie przysyla mi wyciagow ? Sa teraz platne ?

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl

  • 2. Data: 2002-01-29 12:06:28
    Temat: Re: BZWBK-wyciag
    Od: "ak009" <a...@u...onet.pl>

    "Pawel Galinski" <g...@w...pl> wrote in message
    > BZWBK od pazdziernika nie przysyla mi wyciagow ? Sa teraz platne ?

    właśnie też mnie to ciekawi, bo dostałem dwa takie same za grudzień i dalej
    cisza, pusto w skrzynce.

    pozdr.
    ak

  • 3. Data: 2002-01-29 12:36:59
    Od: Sławomir Staciwa <s...@d...pl>

    Podobno teraz wyciągi są drukowane , przepraszam za wyrażenie, cyntralnie w
    Poznaniu (ex-WBK) w związku z tym są "przejściowe" problemy z wyciągami. Ja
    juz dostaję ale miałem trochę przerwy.

    Pzdrw i cierpliwości
    Sławek

  • 4. Data: 2002-01-29 14:52:56
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Staciwa" <s...@d...pl>
    napisał w wiadomości
    > Podobno teraz wyciągi są drukowane , przepraszam
    za wyrażenie, cyntralnie w
    > Poznaniu (ex-WBK)

    Tak

    > w związku z tym są "przejściowe" problemy z
    wyciągami. Ja
    > juz dostaję ale miałem trochę przerwy.

    A w jakim okresie miałeś te przerwy ? bo ja zawsze
    dostawałem regularnie.

    Sark

  • 5. Data: 2002-01-29 16:29:52
    Od: "Little Crazy" <l...@p...onet.pl>

    Ja tez nie dostaje od nich wyciagu od pazdziernika. Coraz mniej mi sie ten
    bank podoba :(((

  • 6. Data: 2002-01-29 16:46:44
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Little Crazy"
    <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja tez nie dostaje od nich wyciagu od
    pazdziernika. Coraz mniej mi sie ten
    > bank podoba :(((

    A reklamowałeś, zauważyłem że na kopercie mają
    adnotację aby w przypadku niemożności dostarczenia
    odesłac na podany (na kopercie) adres ? Ciekawe
    jak reagują na prośbę o powtórne przesłanie
    wyciągu miesięcznego ?

    Sark

  • 7. Data: 2002-01-29 18:41:14
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Gratuluje pelnego sukcesu polaczenia BZ z WBK !

    Tak trzymac.

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl