  • 1. Data: 2002-01-29 10:49:43
    Temat: p...@w...pl
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    Witam !
    Poszukuję numeru telefonu któregoś z doradców działu mebli kuchennych.
    Próbowałem dzwonić pod 5773000 ale tam nikt nie odbiera. Prosze o podanie
    ineego numeru.
    Marcin Kurek

  • 2. Data: 2002-01-29 10:52:53
    Temat: Re: p...@w...pl
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 29, 2002 at 11:49:43AM +0100, Fuzzyo wrote:

    > Witam !
    > Poszukuję numeru telefonu któregoś z doradców działu mebli kuchennych.

    W jakim banku?

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-01-29 11:01:02
    Od: "Bartosz Tomala" <t...@f...hoga.pl>

    > Poszukuję numeru telefonu któregoś z doradców działu mebli kuchennych.
    > Próbowałem dzwonić pod 5773000 ale tam nikt nie odbiera. Prosze o podanie
    > ineego numeru.
    Obawiam się że tutaj też się niewiele dowiesz.
    Jeżeli dzwonisz tak jak maile wysyłasz, to się nie dziwię, że nie możesz się
    dodzwonić;-))

    Pozdrawiam
    Bartosz Tomala

  • 4. Data: 2002-01-29 13:10:03
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    Bardzo wszystkich przepraszam. Outlook express to cienszkie narzendzie.

  • 5. Data: 2002-01-30 09:02:05
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Fuzzyo" <f...@p...fm> wrote in message
    > Bardzo wszystkich przepraszam. Outlook express to cienszkie narzendzie.

    Nie marudz, bardzo dobre narzedzie, tylko okulary trzeban przetrzec: patrz
    gdzie klikasz, hyhy ;P