  • 1. Data: 2004-10-17 21:17:40
    Temat: bank przez internet w niemczech na wzór Mbanku
    Od: "bolek" <b...@t...pl>

    czesc
    czy znacie jakiś adres internetowy banku, w którym można złożyć wniosek o
    założenia konta przez internet-coś a-la "mbank"? Musi mieć obsługę konta
    przez internet i najlepiej jeszcze obsługę angielską. Ciekawi mnie czy Polak
    może sobie założyć takie konto, tak jak w mbanku, że w zasadzie wszystko
    jest w stanie zrobić sie nie ruszając się z domu.
    pozdrawiam
    bol

  • 2. Data: 2004-10-17 22:17:49
    Temat: Re: bank przez internet w niemczech na wzór Mbanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bolek <b...@t...pl> wrote:
> [...]
    > Ciekawi mnie czy Polak może sobie założyć takie konto, tak jak w
    > mbanku, że w zasadzie wszystko jest w stanie zrobić sie nie ruszając

    Jesli mieszkasz w Niemczech - nie ma problemu z zalozeniem konta. Jesli w
    Polsce - poszukaj w archiwum grupy.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-18 06:24:59
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    Jeżeli masz zameldowanie w RFN to:

    www.deutsche-bank.de

    dostęp przez net, haśle jednorazowe, zero za prowadzenie zero za kartę,
    zero za przelewy
    (do polski tez bez prowizji!!!)
    jedyny minus: trzeba się pofatygować do oddziału żeby założyć...