  • 1. Data: 2004-10-17 18:30:12
    Temat: mKiosk w Szczecinie - C.H. Galaxy :)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Uprzejmie donoszę, bo stosownej informacji jeszcze nie widziałem, że
    od (chyba) 7.10 w C.H. Galaxy działa mKiosek ;) W niedlugim czasie
    przewiduje sie uruchomienie wplatomatu.

    WAM

    FUT: pl.biznes.banki
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 2. Data: 2004-10-18 06:25:41
    Temat: Re: mKiosk w Szczecinie - C.H. Galaxy :)
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Uprzejmie donoszę, bo stosownej informacji jeszcze nie widziałem, że
    > od (chyba) 7.10 w C.H. Galaxy działa mKiosek ;) W niedlugim czasie

    Nie zauwazylem go jeszcze.

    > przewiduje sie uruchomienie wplatomatu.

    W koncu. Czekam na to od dawna

    Fantom

  • 3. Data: 2004-10-18 11:42:22
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    W niedlugim czasie
    > przewiduje sie uruchomienie wplatomatu.

    W Krakowie tez sie oczekuje juz chyba ze dwa lata bedzie ;(

    lelek

  • 4. Data: 2004-10-19 05:48:52
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Uprzejmie donoszę, bo stosownej informacji jeszcze nie widziałem, że
    > od (chyba) 7.10 w C.H. Galaxy działa mKiosek ;) W niedlugim czasie
    > przewiduje sie uruchomienie wplatomatu.

    W ktorym miejscu stoi ?
    I skad wiesci, ze bedzie wplatomat ? Jest to pewne ? I co znaczy 'w
    niedlugim czasie' ? Czekam na takie cos od dawna. I pomyslec, ze Szczecin
    wybrano od razu po Lodzi

    Fantom

  • 5. Data: 2004-10-19 08:21:01
    Od: Sławomir Pucia <s...@W...net>

    Fantom wrote:
    > W ktorym miejscu stoi ?

    Jakoś tak naprzeciw H&M.

    > I skad wiesci, ze bedzie wplatomat ? Jest to pewne ?

    Bo każdy mKiosk ma wpłatomat?

    > I co znaczy 'w niedlugim czasie' ?

    Pewnie otworzyli mKiosk na szybko i jeszcze czekają na bankomat. Zapewne
    uporają się z tym w "niedługim czasie". Na razie wiszą kabelki, nie sądzę,
    by mogli sobie pozwolić na zwłokę.

    > Czekam na takie cos od dawna. I pomyslec, ze Szczecin wybrano od razu po
    Lodzi

    hee?
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/mkiosk.htm

    Mówimy o mKiosku, a nie oddziale mBanku. Te drugie (tzw. Centra Finansowe)
    na razie są w Łodzi i Wawie.

    --
    slawek-
    http://pucia.com

  • 6. Data: 2004-10-19 09:05:49
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Bo każdy mKiosk ma wpłatomat?

    Niestety nie. Kioskow jest z 20 a z bankomatami depozytowymi chyba tylko 2
    !!

> [...]
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/mkiosk.htm
    >
    > Mówimy o mKiosku, a nie oddziale mBanku. Te drugie (tzw. Centra Finansowe)

    No widzisz. Nie rozrozniasz. mKiosk to ogolnie jakis tam dostep do mbanku.
    Ale bankomaty depozytowe sa tylko w Lodzi.

    Fantom

  • 7. Data: 2004-10-19 10:26:09
    Od: Sławomir Pucia <s...@W...net>

    Fantom wrote:

    > No widzisz. Nie rozrozniasz. mKiosk to ogolnie jakis tam dostep do
    > mbanku. Ale bankomaty depozytowe sa tylko w Lodzi.

    Rozróżniam - mKiosk i CF to co innego :) Ale co do wpłatomatów zwracam
    honor, faktycznie mają tylko w Łodzi.

    --
    slawek-
    http://pucia.com

  • 8. Data: 2004-10-26 16:52:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 Oct 2004 07:48:52 +0200, "Fantom"
    <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:

    >W ktorym miejscu stoi ?
    Ciezko mi to okreslic ;) Ale najblizej jest od wyjscia - kierunek
    przejscie podziemne :)

    >I skad wiesci, ze bedzie wplatomat ?
    Od dziewczyny ktora byla "w" mKiosku :)

    >Jest to pewne ?
    Ja o wplatomat nie pytalem, sama sie pochwalila ze bedzie.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?