  • 1. Data: 2004-10-17 18:20:21
    Temat: Paypal a Polska
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl>

    Czesc
    Czy to nie wkurzające ze paypal jest ciagle niedostepony w Polsce?
    Najbardziej irytuje mnie to ze w Ekwadorze jest, w Malezji jest a u nas nie
    ma :(

    Dlatego mysle, ze moze przydałaby sie jakas akcja lobbingowa w sprawie
    uruchomienia serwisu w Polsce.
    Postanowilem zrobic stronke, na ktorej można poczytac o Paypal oraz pobrac
    gotowe listy protestacyjne i wysłac do paypala.
    Stronka jest jest prawie gotowa (bez bajerów ale liczy sie przeciez
    informacja) i mam prośbe - czy możecie pomóc mi przygotowac kilka wersji
    e-maili (po angielsku) lobbigujących lub protestujących, które bedzie można
    wysyłac?
    Znam troche angielski, ale wymyslanie wolno mi idzie :-)

    Mail do mnie: r...@w...pl

    pozdrawiam
    Alexx

  • 2. Data: 2004-10-17 18:42:43
    Temat: Re: Paypal a Polska
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Alexx <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Czesc
    > Czy to nie wkurzające ze paypal jest ciagle niedostepony w Polsce?

    Eee mnie bardziej wkurza, ze Amazon pewnie dalej nas traktuje jak dziki
    wschod i sa drogie koszty przesylek.
    Co prawda od maja nie zagladalem, ale pewnie nic sie nie zmienilo

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-17 18:47:31
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Eee mnie bardziej wkurza, ze Amazon pewnie dalej nas traktuje jak dziki
    > wschod i sa drogie koszty przesylek.

    Amra!!!!!!! DROGIE KOSZTY!!!!!! Uuuuuuuuch!!!!!!

    > Co prawda od maja nie zagladalem, ale pewnie nic sie nie zmienilo

    Chyba nic. Jak przychodzi "wezwanie do zaplaty" to nie ma Polski na liscie.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-10-17 18:50:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Amra!!!!!!! DROGIE KOSZTY!!!!!! Uuuuuuuuch!!!!!!

    Przepraszam ;) Wysokie koszty.
    Ostatnio po zebraniu materialow znowu zabralem sie za wiadomo co i mi mozg
    zaczyna parowac w pewnych momentach :(

  • 5. Data: 2004-10-17 20:08:55
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

> [...]
    > Czy to nie wkurzające ze paypal jest ciagle niedostepony w Polsce?
    > Najbardziej irytuje mnie to ze w Ekwadorze jest, w Malezji jest a u nas

    Walic PayPala, zawsze mozna skorzystac z uslug moneybookers :-)

    Jelcyn
    r...@o...pl