  • 11. Data: 2005-01-31 11:20:42
    Temat: Re: bank "internetowy" - jaki polecacie ?
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gmyrek" <k...@w...home.pl> napisał w
    wiadomości news:ctktqq$m5f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Jaki polecacie bank "internetowy" ?
    >
    > pozdr.
    > Krzysztof Gmyrek

    ciekawa jest propozycja lukas Bank, sam mysle czy sobie nie zalozyc, moze
    ktos sie wypowie na ten temat tzn e-konto

  • 12. Data: 2005-01-31 11:22:31
    Od: "ferdzi" <f...@N...pl>

    > A ty piszesz i myślisz, czy tylko piszesz?

    Miałem tam konta więc mam prawo wydawać sądy, jeśli obelgi, to jedyne
    argumenty to jeszcze zostało ci obrazić matkę moją.

    Ferdek

  • 13. Data: 2005-01-31 11:24:44
    Od: "ferdzi" <f...@N...pl>

    > Pracownik działu PR VW Bank :)

    Wręcz przeciwnie. Jestem klientem VW, gdzie trafiłem po przeżyciach z innych
    banków.
    Poza tym umiem liczyć. Tam przelewy kosztują straszne pieniądze (nawet 1PLN
    za sztukę) i muszę uważać z jakich bankomatów biorę o prowizje za to są
    kilkuzłotowe. Wniosek dla mnie jednoznaczny.

    Rozmumiem że ty pracujesz w mbanku?

  • 14. Data: 2005-01-31 12:01:58
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    ferdzi wrote:

    > Poza tym umiem liczyć. Tam przelewy kosztują straszne pieniądze (nawet 1PLN
    > za sztukę) i muszę uważać z jakich bankomatów biorę o prowizje za to są
    > kilkuzłotowe. Wniosek dla mnie jednoznaczny.

    Pewnie że darmowe, od 400 pln w górę, jak mniej to płacisz.
    Jeśli 50 lub 99 groszy to straszne pieniądze to nie idź czasem na pocztę
    albo do marmurka jakiegoś.

    --
    adres antyspamowy ROT 13

  • 15. Data: 2005-01-31 12:11:14
    Od: "ferdzi" <f...@N...pl>

    > Jeśli 50 lub 99 groszy to straszne pieniądze to nie idź czasem na pocztę
    > albo do marmurka jakiegoś.

    Przy 100 przelewach w inteligo to 100PLN. Mbank od marca też 1PLN. Dla mnie
    to kupa forsy.
    Dlatego wybieram VW i co najmniej 400PLN z bankomatu.

  • 16. Data: 2005-01-31 12:14:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ferdzi <f...@N...pl> wrote:
    > Przy 100 przelewach w inteligo to 100PLN. Mbank od marca też 1PLN.

    Ooo. Prosimy o wiecej informacji co do tego 1 zl za przelew! Skad masz akie
    informacje?

    > Dla mnie to kupa forsy.

    Jak ktos robi 100 przelewow, to i owszem :)

    > Dlatego wybieram VW i co najmniej 400PLN z bankomatu.

    Jak ktos wybiera z bankomaty tylko >400 zl to i owszem.

    A nie zastanawialem sie nad zestawem combo - typu VW Bank direct + Inteligo
    (do wplat gotowkowych i karta w sieci) + mBank (SFI)?
    Bo widzisz w VW Banku nie masz wszystkich funduszy i musisz placic oplate
    dystrybucyjna..
    Dlatego probuj byc obiektywny pamietajac, ze nie wszycy korzystaja z bankow
    w taki sam sposob jak ty...

    Co powiesz osobom, ktore robia 5 przelewow miesiecznie i wyplacajas 4 razy
    < 400 zl?
    Czy dla nich tez VW Bank jest najlepszy? :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 17. Data: 2005-01-31 12:28:35
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    ferdzi wrote:
    > Mbank od marca też 1PLN.

    Oooo! To iekawe - możesz rzucić jakiegoś linka do strony gdzie jest to
    szerzej omówione?

    reik.

  • 18. Data: 2005-01-31 12:39:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Oooo! To iekawe - możesz rzucić jakiegoś linka do strony gdzie jest to
    > szerzej omówione?

    Ja juz sie dowiedzialem. Bzdura. I znowu jakis "ktos" tworzy miejskie
    legendy ;)
    Juz jeden byl na tej grupie i niestety nie otrzymalem odpowiedzi na zadane
    przez siebie pytania. Teraz tez sie nie spodziwam - no ale moze Ferdzi nam
    powie skad ma takie informacje.
    Jak to jest na zasadzie znajomy znajokego dowiedzial sie od wujka
    dziewczyny chlopaka, ktory pracuje na mLinii ;) to...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 19. Data: 2005-01-31 17:50:28
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    "ferdzi"
    > Tylko VW.

    VW smierdzi nawet jak sie gada przez telefon z operatorem ktory nie myl
    zebow

  • 20. Data: 2005-01-31 18:24:31
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    r-a-d wrote:
    > "ferdzi"

    > VW smierdzi nawet jak sie gada przez telefon z operatorem ktory nie myl
    > zebow

    Mam rachunki i w VW, i mBanku.
    Oba mają jakieś plusy i minusy.
    Poczytaj moje ostatnie posty..
    Ideału nie znajdziesz. Grunt to po prostu wiedzieć. :-)

    Tomek