  • 1. Data: 2005-01-31 08:16:46
    Temat: Inteligo leży?
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    "Błąd w komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być
    zrealizowana" - czy tylko tak u mnie jest?

    PWZ

  • 2. Data: 2005-01-31 08:19:06
    Temat: Re: Inteligo leży?
    Od: "paollo" <p...@s...fr.pl>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    > "Błąd w komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być
    > zrealizowana" - czy tylko tak u mnie jest?

    owszem
    też miałem przed chwilą przykrą niespodziankę
    mam już dosyć tego banku :(

    p.

  • 3. Data: 2005-01-31 08:19:36
    Od: Adam <a...@p...com>

    On Mon, 31 Jan 2005 09:16:46 +0100, Piotr Zawadzki

    >"Błąd w komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być
    >zrealizowana" - czy tylko tak u mnie jest?

    Nie, u mnie ten sam komunikat (9:18).
    Adam

  • 4. Data: 2005-01-31 08:21:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    paollo napisał(a):

    > owszem
    > też miałem przed chwilą przykrą niespodziankę
    > mam już dosyć tego banku :(

    Straszne. Doprawdy. Pierwszy pad od... roku?

  • 5. Data: 2005-01-31 08:27:30
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *Marek*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > u mnie również, właśnie wszedłem na grupę żeby sprawdzić czy już ktoś
    > się poskarżył

    Nie wiem o której* godzinie to robiłeś,
    ale właśnie skończyłem robić przelew.
    Bez problemów.

    *ustaw sobie zegar w kompie*

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 6. Data: 2005-01-31 09:27:29
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    > "Błąd w komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być
    > zrealizowana" - czy tylko tak u mnie jest?

    u mnie również, właśnie wszedłem na grupę żeby sprawdzić czy już ktoś się
    poskarżył

    Pzdr

    Marek

  • 7. Data: 2005-01-31 13:14:40
    Temat: A u mnie mBank jest 'too busy' (było: Inteligo leży?)
    Od: Lucas <l...@p...com>

    Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
    > Pewna osoba, czyli *Marek*
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    I nie można nic zrobić...

    Lucas

  • 8. Data: 2005-01-31 13:39:24
    Temat: Re: A u mnie mBank jest 'too busy' (było: Inteligo leży?)
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *Lucas*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > I nie można nic zrobić...

    Dlaczego wkładasz mi do ust nie moje słowa?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 9. Data: 2005-02-02 08:43:08
    Od: Lucas <l...@p...com>

    Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
    > Dlaczego wkładasz mi do ust nie moje słowa?

    Ajemwerisori !
    Wyciąłem nie to, co chciałem.

    Lucas