  • 1. Data: 2005-01-30 21:33:36
    Temat: Funkcja depozytowa w bankomacie
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    witam, ktore banki oprocz PKO BP oraz PeKaO SA maja takie opcje w swoich
    bankomatach?

    slyszalem rowniez o tzw. wplatomatach mBanku, ale chyba nie sa to zwykle
    bankomaty (nie widzialem
    takiego na oczy) tylko automaty TYLKO do wplacania kasy, jezeli sie myle to
    mnie poprawcie

    pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2005-01-31 07:04:40
    Temat: Re: Funkcja depozytowa w bankomacie
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > slyszalem rowniez o tzw. wplatomatach mBanku, ale chyba nie sa to zwykle
    > bankomaty (nie widzialem
    > takiego na oczy) tylko automaty TYLKO do wplacania kasy, jezeli sie myle
    > mnie poprawcie

    Nie mylisz sie. Wprawdzie wyglada jak zwykly bankomat, ale flaki ma calkiem
    inne i sluzy tylko do wplat.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-01-31 08:09:55
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > witam, ktore banki oprocz PKO BP oraz PeKaO SA maja takie opcje w swoich
    > bankomatach?

    eurobank - chyba wszystkie bankomaty, przynajmniej te w centrach handlowych

  • 4. Data: 2005-01-31 10:09:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Robert napisał(a):
    > witam, ktore banki oprocz PKO BP oraz PeKaO SA maja takie opcje w swoich
    > bankomatach?

    Citi.

  • 5. Data: 2005-01-31 10:10:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krab napisał(a):

    > eurobank - chyba wszystkie bankomaty, przynajmniej te w centrach handlowych

    Chwila. A czasem nie jest tak, że wpłatomaty eurobanku to osobne
    urządzenia??

  • 6. Data: 2005-01-31 10:26:22
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ctl3m2$td8$1@news.elsat.net.pl...

    > Citi.

    Citi miało też w Warszawie na Puławskiej maszynę do przyjmowania wpłat na
    kredyty, karty kredytowe i konta, która księgowała wpłaty w czasie
    rzeczywistym, ale słuch po niej zaginął (chyba nie przeszła testów)

  • 7. Data: 2005-01-31 16:31:22
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > Citi.

    PKO BP, PEKaO SA - bankomaty z f.depozytowa
    eurobank, mbank, multibank i LB - wplatomaty

    musze sprawdzic jeszcze ten Citi czy faktycznie maja tam jedno lub drugie
    urzadzenie

  • 8. Data: 2005-01-31 22:41:27
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    > musze sprawdzic jeszcze ten Citi czy faktycznie maja tam jedno lub drugie
    > urzadzenie
    nie musisz sprawdzac, wszystkie bankomaty Citi (czyli stojące w oddziałach)
    maja opcję depozytu

  • 9. Data: 2005-01-31 22:52:44
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > nie musisz sprawdzac, wszystkie bankomaty Citi (czyli stojące w
    > oddziałach)
    > maja opcję depozytu

    OK, ale musze sobie o tym poczytac, warto wiedziec wiecej

    dzieki za info

  • 10. Data: 2005-02-01 18:30:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Seba napisał:

    > nie musisz sprawdzac, wszystkie bankomaty Citi (czyli stojące w
    > oddziałach) maja opcję depozytu

    I kiedyś też "oddziałowe" bankomaty BZWBK miały tę opcję. Pamiętam była
    taka maszyna we Wrocławiu w BZWBK przy Rynku. Nie wiem jak jest teraz i
    czy mają jeszcze takie bankomaty.

    K.