  • 1. Data: 2005-01-31 08:16:23
    Temat: jaki bank dla dzialalnosci?
    Od: "Maciek" <m...@u...spamstop.kax.pl>

    witam,

    Jaki bank polecilibyscie dla jednoosobowej DG? Korzystam z prywatnego konta
    w ING,ale jakos nie chce u nich rozszerac wachlarza uslug.

    Myslalem nad : BZ WBK ; BPH ; Multibank.

    Wykonam zapewne kilka przelewów miesięcznie,a resztę - z prywatnego
    rachunku. Głównie będzie to konto dla ZUS i US.

    Ktory z nich polecicie i dlaczego?
    dziękuję.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-31 08:30:56
    Temat: Re: jaki bank dla dzialalnosci?
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-31, Maciek <m...@u...spamstop.kax.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Wykonam zapewne kilka przelewów miesięcznie,a resztę - z prywatnego
    > rachunku. Głównie będzie to konto dla ZUS i US.
    Miałem w BPH i MultiBanku - ostało się w MultiBanku
    Podobny zestaw usług >2x taniej..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2005-01-31 12:02:49
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 Jan 2005 09:16:23 +0100, w <ctkpjc$c9t$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Maciek" <m...@u...spamstop.kax.pl> napisał(-a):

    > Wykonam zapewne kilka przelewów miesięcznie,a resztę - z prywatnego
    > rachunku. Głównie będzie to konto dla ZUS i US.

    VW Bank oraz mBank (w tej kolejności).

    VWBank o tyle lepszy, że wszystko bezpłatne (mBank miesięcznie parę złotych za
    wyciąg drugie parę na przelewy), więc mniej kłopotów z księgowaniem.

  • 4. Data: 2005-02-02 13:22:42
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    W <news:ctkpjc$c9t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Maciek napisał(a):

    > Ktory z nich polecicie i dlaczego?

    Ja również, jak i Radosław, polecę Ci VW Bank direct. Skoro konto
    masz głownie wykorzystywać do płacenia zobowiązań podatkowych, to po
    co dodatkowo przepłacać za konto. W VW masz "prawie" wszystko za
    free. Jedyny koszt, to token - 36 zł za rok. No chyba, że zdecydujesz
    się dodatkowo na kartę. Wtedy dojdzie jeszcze 50 zł na rok ;-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair