  • 21. Data: 2005-01-31 23:42:58
    Temat: Re: bank "internetowy" - jaki polecacie ?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 31 Jan 2005 12:20:42 +0100, "Seba_Fan"
    <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >ciekawa jest propozycja lukas Bank, sam mysle czy sobie nie zalozyc, moze
    >ktos sie wypowie na ten temat tzn e-konto

    mam. Nie narzekam: nie kosztuje, gotówkę da się wpłacać, KK dali "za
    obroty".
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 22. Data: 2005-02-01 00:50:35
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    ferdzi napisał:
    > Tylko VW. NIe daj się namówić na Mbank/Inteligo bo skończysz jak
    > pracownice w biedronce.

    Niby gdzie tu jest analogia mBanku / Inteligo do Biedronki, hę? Różnica
    między tymi bankami jest taka, że w mBanku płacisz za te usługi z
    których chcesz korzystać a w Inteligo z tych z których korzystasz
    (niektóre opłaty są obligatoryjne). Tylko od Ciebie zależy czy
    zdecydujesz się otworzyć rachunek w danym banku. A skoro otwierasz to
    wiesz jakie tam panują zasady. No i zapominasz chyba o tym, że niektórzy
    pragną mieć takie usługi jak karta płatnicza do zakupów przez Internet /
    telefon, elektroniczne rozliczenia klient-sprzedawca i np. dostęp do
    rachunku przez telefony komórkowe. VW Bank niektórych z tych usług nie
    oferuje. Więc nie wciskaj komuś swojego *tylko VW* lecz postaraj się
    wziać pod uwagę potrzeby zainteresowanych a nie tylko swoje.

    K.

  • 23. Data: 2005-02-01 07:11:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ferdzi" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko VW. NIe daj się namówić na Mbank/Inteligo bo skończysz jak
    pracownice
    > w biedronce.

    Dawno nie bylo szalikowca w tej grupie dysk...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 24. Data: 2005-02-01 12:00:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Dawno nie bylo szalikowca w tej grupie dysk...;-)

    Tym bardziej, że z tych trzech, to właśnie VWBD można najcelniej nazwać
    dyskontem w stylu biedronki.

  • 25. Data: 2005-02-01 22:17:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 31 Jan 2005 10:37:43 +0100, "Krzysztof Gmyrek"
    <k...@w...home.pl> wrote:

    >dla osoby fizycznej - standardowe operacje bankowe
    Czyli jakie? ^^^^^^^^^^^

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 26. Data: 2005-02-02 08:14:10
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > Miałem tam konta więc mam prawo wydawać sądy, jeśli obelgi, to jedyne
    > argumenty to jeszcze zostało ci obrazić matkę moją.

    Piwo temu, kto zrozumiał o co chodzi :-)

  • 27. Data: 2005-02-02 17:39:05
    Od: "Ktotek" <k...@o...pl>

    > Witam,
    >
    > Jaki polecacie bank "internetowy" ?
    >
    > pozdr.
    > Krzysztof Gmyrek

    Mało tu rzeczowych odpowiedzi... Ja polecam Inteligo - świetne rozwiązanie dla
    kogoś jak ja... Robię z Inteligo przelewy wyłącznie na Inteligo więc za darmo -
    prawie każdy poważny sprzedaca z Allegro dysponuje Inteligo a dla mnie duży
    plus. Możliwość płacenia kartą w Necie - ok. Fajne promocje - załapałem sie na
    kilka - ok (portfel, prenumerat PC Word...). Z minusów to sobie przypominam
    problem z zalogowaniem w jakimś dniu oraz zadarzyło mi sie oczekiwać
    kilkanascie minut na połączenie z konsultantem... Jeszcze jedna wada -brak
    mozliwości sprawdzenia dostępnych srodków w bankomatach PKO BP. Ale to nie
    zmienia faktu, ze jestem bardzo zadowolony. Mam jeszcze konto w PKO SA- z
    dostępem www i z niego robię przelewy przez Internet - za darmo...
    Pozdr...

  • 28. Data: 2005-02-02 17:44:13
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 Jan 2005 10:37:43 +0100, w <ctkuc8$obf$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Krzysztof Gmyrek" <k...@w...home.pl> napisał(-a):

    > dla osoby fizycznej - standardowe operacje bankowe

    Ten, do którego bankomtatów masz najbliżej.

  • 29. Data: 2005-02-03 14:54:57
    Od: "Krzysztof Gmyrek" <k...@w...home.pl>

    dzięki wszystkim

    pozdr.