    From: Arkadiusz Ryćkowski <a...@a...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bank dla mamy
    Date: Fri, 22 Feb 2002 20:37:52 +0100

    Witam !
    Moja mama ma konto w big bank gdański (jako pracownik ec żerań) i musi
    sobie poszukać innego - bank rezygnuje z działalności detalicznej i
    przenosi konta do millenium
    Myślę że potrzebuje w miarę często korzystać z bankomatów, korzyste
    oprocentowanie, papierowe wyciągi. Inet, darmowe przelewny itp raczej
    nie mają znaczenia
    Blisko domu są banki pekao sa, millenium i w auchan na bródnie jest
    chyba pko bp

    Druga sprawa: już niedługo ma dostać akcje (musi założyć konto
    inwestycyjne w citi), ale chce je wnet spieniężyć i włożyć na konto. A
    że trochę tego będzie to warto żeby bank miał jakieś konto lokacyjne or sth

    ps tak myślę że przelewy przez inet mogły by być mocno wskazane

    Arek