  • 1. Data: 2002-02-22 17:44:35
    Temat: Bankowe WWW
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Tak sobie siedze i przegladam WWW BZWBK i stwierdzam, ze to chyba najlepsze
    WWW banku jakie do tej pory widzialem. Jestem w szoku. Ciezko nie znalezc
    jakiejs informacji :) Wszystko na miejscu. Uhh... to lubie.

    P.S. Nie mam nic wspolnego z tym bankiem. Nawet konta u nich nie mam.
    Poprostu jestem pod wrazeniem. :)
    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-02-22 18:25:00
    Temat: Re: Bankowe WWW
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 22, 2002 at 06:44:35PM +0100, Pedroz wrote:

    > Tak sobie siedze i przegladam WWW BZWBK i stwierdzam, ze to chyba najlepsze
    > WWW banku jakie do tej pory widzialem. Jestem w szoku. Ciezko nie znalezc
    > jakiejs informacji :) Wszystko na miejscu. Uhh... to lubie.

    Zgadzam sie. Jedynym minusem jest (bylo?) przekierowywanie co jakis
    czas numer IP. Mam nadzieje ze juz ustalili jak sie ich komputery
    nazywaja ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-23 22:37:23
    Od: Nikodem Kuznik <n...@z...polsl.gliwice.pl>

    ... szkoda tylko, ze strona wiesza sie przy otwieraniu jej w NS6.2 pod
    Linuxem. Z tego powodu nie moge podjac dyskusji...

    Pozdrawiam,

    Nik

  • 4. Data: 2002-02-26 13:24:49
    Od: "Bartlomiej Lidke" <b...@W...math.put.poznan.pl>

    Sat, 23 Feb 2002 23:37:23 +0100, Nikodem Kuznik napisal(a):
    > ... szkoda tylko, ze strona wiesza sie przy otwieraniu jej w NS6.2 pod
    > Linuxem. Z tego powodu nie moge podjac dyskusji...

    pod linuxem polecam galeona - chodzi ok
    (sensowne alternatywy to mozilla lub konqueror)

    a jak chcesz aby chodzilo pod ns6.2 to walcz o to mailami :)

    --
    Gollum: "This thing all things devours: Birds, beasts, trees, flowers;
    Gnaws iron, bites steel; Grinds hard stones to meal; Slays king,