  • 41. Data: 2004-05-13 21:17:10
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-13 23:11, Użytkownik krab napisał:

    > njwyrazniej jednak nie wiesz o czym piszesz

    Doskonale wiem, fakt, zapomniałem że faktycznie w weekendy bywa inaczej.

    > pewnie nie wiesz nawet co to takiego on-line i tylko przed soba chcesz
    > udowodnic ze masz cos do powiedzenia

    Tak, z caaałą pewnością.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 42. Data: 2004-05-13 21:54:32
    Temat: Re: mBank jest _na pewno_ najlepszy, co wy na to?
    Od: h...@o...pl

    nie mam z nim żadnych problemów. bankowość internetowa dzisła bardzo dobrze,
    obsługa klienta jest bardzo sprawna.
    no i pracują w nim wspaniali pracownicy
    ;-)
    a ja jestem jednym z nich
    i dlatego nie wypisuję w anonimach, jakiego mam wspaniałego pracodwace
    :-P

    pozdr.
    hidie

  • 43. Data: 2004-05-13 22:00:15
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    hidie napisał:
> [...]
    > ;-)
    > a ja jestem jednym z nich
    > i dlatego nie wypisuję w anonimach, jakiego mam wspaniałego pracodwace

    Tak powinno być w każdym banku ;-) (przy okazji przypomniał mi sie ten
    spamerski post z logosami do komórek zatytułowany Czy identyfikujesz się
    ze swoim bankiem? Niektórym pewnie napoje z mKubka przestały smakować ;-)

  • 44. Data: 2004-05-13 22:08:47
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > Tak powinno być w każdym banku ;-) (przy okazji przypomniał mi sie ten
    > spamerski post z logosami do komórek zatytułowany Czy identyfikujesz się
    > ze swoim bankiem? Niektórym pewnie napoje z mKubka przestały smakować ;-)

    przykro mi

    to nie był nasz pomysł jednak

    pozdr.
    hidie

  • 45. Data: 2004-05-13 23:40:14
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    miałem na myśli (pisząc o mKubku, że przestało pewnie niektórym smakować
    z niego picie), o tych, którzy oburzali się na wprowadzenie opłat za
    przelewy :)

    K.

  • 46. Data: 2004-05-13 23:46:11
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@p...onet.pl news:3d09.00000fb6.40a376ef@newsgate.onet.pl

    > nie mam z nim żadnych problemów. bankowość internetowa dzisła bardzo
    > dobrze, obsługa klienta jest bardzo sprawna.

    BePehahaha

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 47. Data: 2004-05-13 23:47:01
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to? [OT]
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@p...onet.pl news:c80j3v.1ic.1@slaszysz.poczta.onet.pl

    > c:\nslookup 193.108.177.77
    > http://www.ripe.net/perl/whois -> wpisać IP

    Albo wpisac w bash'u (Linux) ping

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 48. Data: 2004-05-13 23:49:34
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@g...pl news:c80l22$b2n$1@inews.gazeta.pl

    > Jak to sie robi, tzn. ripuje ?

    musisz byc hakerem z mr0ku

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 49. Data: 2004-05-14 05:10:29
    Od: "Misiek" <g...@...pl>

    > Mam dokładnie takie samo wrażenie, z tą różnicą, że moje doświadczenia
    > dotyczą czasów BPH przed połączeniem :)

    O ja też.
    Kiedyś miałem konto w PBK, ale zaczęły się kolejki przy okienkach, wzrosły
    opłaty itp, więc przeniosłem się do BPH i było w miarę OK do czasu fuzji z PBK -
    PBK jak wirus zaraził BPH...

    Pozdr.
    Michał

  • 50. Data: 2004-05-14 05:16:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-14 01:46, Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj napisał:

    > BePehahaha

    O, to ciekawe co piszesz ;)