  • 21. Data: 2004-05-13 18:12:04
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    c...@p...onet.pl wrote:

    > nie mam z nim żadnych problemów. bankowość internetowa dzisła bardzo dobrze,
    > obsługa klienta jest bardzo sprawna.

    Czy w BPH dają premię trollom wychwalającym własne miejsce pracy? Nie jest
    to już pierwszy przypadek. Może najwyższy czas zrobić z tym porządek. Swoją
    drogą - bardzo żałosne to jest.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 22. Data: 2004-05-13 18:15:20
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartol Partol napisał:
    > I pozdrow swojego dyrtktora (detal?), gdy bedziesz mu skladal raport ze
    > swoich dzialan na pbb. I powiedz mu, zeby ruszyl dupe i sam tu zajrzal.
    > Bo warto.

    I żeby zaimplementował na konto Bartola z prawdziwego zdarzenia system
    powiadamiania SMS-ami o stanie rachunku ;-)

  • 23. Data: 2004-05-13 18:16:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-13 20:12, Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > Swoją drogą - bardzo żałosne to jest.

    I głupie, niestety, bo działa w zupełnie druga stronę...

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 24. Data: 2004-05-13 18:17:48
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> wrote:

    > No bo po prostu nie każdy wie że w internecie nie jest się tak do
    > końca anonimowym.

    A życie brutalnie to weryfikuje... Więcej powiem: anonimowość się kończy,
    kiedy łączymy się z netem.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 25. Data: 2004-05-13 18:38:52
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > nie mam z nim żadnych problemów. bankowość internetowa dzisła bardzo
    dobrze,
    > obsługa klienta jest bardzo sprawna.

    tak sobie z nudow przegladnalem wypowiedzi czaha - jakos dziwnym trafem -
    zawsze dotycza one tlumaczenia niemozliwego z bankiem bepehaha - ciekawe nie
    ?

  • 26. Data: 2004-05-13 18:55:04
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    > nie mam z nim żadnych problemów. bankowość internetowa dzisła bardzo dobrze,
    > obsługa klienta jest bardzo sprawna.

    Po migracji do nowego Sezamu poznikaly mi niektore tytuly przelewow, m.in. w
    przelewie ktorym dokonalem calkowitej splaty kredytu na samochod - wyobraz
    sobie moje zdziwienie po wydruku potwierdzenia takiego przelewu. Plus znikajace
    kwoty, nieaktualne salda, niskie bezpieczenstwo - zwlszcza w przypadku
    przzechowywania klucza na serwerze banku (statyczne hasla, ktore teraz trzeba
    podawac w calosci, a przedtem tylko wybrane znaki). Dziwny to bank, ktory bawi
    sie w prowadzenie platnych kont pocztowych, a nie potrafi sie skupic na swojej
    podstawowej dzialalnosci. I na dodatek jest chyba najdrozszy w Polsce. Za ok.
    10 zl klient dostaje gole konto z dostepem przez internet. Sa banki, gdzie za
    taka kwote dostaje sie dodatkowo ubezpieczenia, pakiet asistance, itp.
    I jeszcze jeden idiotyzm - kara za nieplacenie karta (ile to teraz: 2,50?).
    Akurat mam w okolicy prawie wylacznie sklepiki osiedlowe, ktore nie akceptuja
    kart i jesli ktos probuje mnie zmuszac do placenia karta mimo wszystko, to
    znaczy ze czas najwyzszy sie rozstac - co tez zrobilem. Przy zamykaniu konta
    obciazono mnie dodatkowo za cos_tam, ale chcialem juz sie pozbyc tego cudownego
    banku. Nie czepiajcie sie Bartola - facet ma racje. Jesli juz bank cos oferuje,
    to powinno to dzialac _dobrze_.
    Z pojawiajacych sie postow na temat BePeHahaha wynika, ze cudo pod nazwa Sezam
    w dalszym ciagu jest w rozsypce, a szefostwo prowadzi polityke typu "nie gasim,
    zeby nie bylo informacji ze sie pali" - jak to dawno temu artysci doprowadzali
    do smiechu publicznosc w pewnym kabarecie. Przekaz szefostwu, zeby sie
    zdecydowalo, czy ma prowadzic dzialanosc finansowa czy kabaretowa, bo
    najwyrazniej laczenie obu dziedzin nie bardzo im wychodzi. Wiesz, to tez
    doprowadza do smiechu - tylko usmiech pozostaje troche skrzywiony.

  • 27. Data: 2004-05-13 19:04:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > I żeby zaimplementował na konto Bartola z prawdziwego zdarzenia system
    > powiadamiania SMS-ami o stanie rachunku ;-)

    To po pierwsze. Po drugie wystarcza mi powiadomienia mailami, byle sens
    mialy. Po trzecie, sensowne powiadomienia moga przyciagnac wielu nowych
    klientow, bo to dobro rzadkie jest.

    Bartol

  • 28. Data: 2004-05-13 19:05:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Nowakowski napisał:

    > I głupie, niestety, bo działa w zupełnie druga stronę...

    No co Wy chcecie? Każda myszka swój ogonek chwali... ;-)

  • 29. Data: 2004-05-13 19:08:08
    Od: "Coronado" <k...@o...pl>

    Wlasnie poczytalem sobie caly watek i sie niezle usmialem... Ten gostek z
    BPH-a niezle dal ciala :)))

    Pozdro
    Coronado
    (klient BPH z kilkuletnim stazem - poswiecilem sie nauce i testuje na sobie
    wytrzymalosc zywego orgaznizmu na oddzialywanie najgorszych bankowych
    systemow informatycznych...).

  • 30. Data: 2004-05-13 19:12:47
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > tak sobie z nudow przegladnalem wypowiedzi czaha - jakos dziwnym
    trafem -
    > zawsze dotycza one tlumaczenia niemozliwego z bankiem bepehaha - ciekawe
    nie

    no!
    i tak sobie zripowałem IP jego "X-Forwarded-For: 193.108.177.77"

    i wyszło:
    person: Krzysztof Niziolek
    address: Bank Przemyslowo-Handlowy SA
    address: ul. Na Zjezdzie 11