    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: anonimowe konto bankowe..
    Date: 29 Mar 2005 11:43:34 +0200

    Teoretyczna sytuacja:

    przelana zostanie z polskiego banku kwota (np 250k euro)

    gdzie te pieniadze maja zostac przelane, aby mozna bylo wyplacic cala
    kwote bezproblemowo w jakims banku na swiecie (zakaldam, ze bedzie to
    blisko polski (np szwajcaria)), tak, aby do zalozenia tego konta
    (kont) nie trzeba bylo podawac zadnych danych, zeby nie bylo zadnej
    weryfikacji danych.
    dostep do konta na podstawie numeru, hasla, itp.
    czy ktos z was mili grupowicze wie, gdzie takie banki sie znajduja,
    jak wyglada to od strony praktycznej i ile kosztuje obsluga takich
    kont (nie ukrywam, ze interesuje mnie prowizja od kwoty, ktora
    zostanie tam umieszczona - zakladam, ze nie bedzie ona mala)
    Jak ktos bylby w stanie podac mi jakies informacje - albo na grupie,
    albo na priv to poprosze...

    A moze raczej:
    czy sa jakies instytucje, ktore za odpowiednia oplata dostarcza mi
    profesjonalnych informacji z tej dziedziny?
    do kogo mam sie zwrocic?

    pozdro