  • 11. Data: 2012-10-18 12:09:13
    Temat: Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Z kronikarskiego obowiązku: pieniądze wróciły do mnie we środę po poludniu, czyli
    przeleżały na kontach blue media 5 dni.

    Sprawdziłem kolejny raz tabelkę, przelewy do meritum już działają, więc jako że muszę
    mieć tam pieniądze jak najszybciej - leję. Oczywiście kolejna awaria, zwrot środków
    dopiero dzisiaj rano...

    Reasumując: przelewy ekspresowe do Meritum Bank nie dzialają, nawet jeśli blue media
    twierdzi, że jest inaczej wprowadzając ten bank do tabeli banków przyjmujących
    przelewy ekspresowe.

  • 12. Data: 2012-10-18 12:13:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 18.10.2012 12:09, az.anonim wrote:
> [...]
    muszę mieć tam pieniądze jak najszybciej - leję. Oczywiście kolejna awaria, zwrot

    Hmm, wczoraj sprawdzalem i nie bylo Meritum na liscie obslugiwanych
    bankow. Teraz tez patrzylem i dalej nie ma...

    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

  • 13. Data: 2012-10-18 12:30:31
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu czwartek, 18 października 2012 12:13:44 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > Hmm, wczoraj sprawdzalem i nie bylo Meritum na liscie obslugiwanych
    >
    > bankow. Teraz tez patrzylem i dalej nie ma...
    >
    > https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

    Jak już się po pewnym czasie zorientowali, że znów nie działa to najwyraźniej
    usunęli.

    W paranoizmie zabezpieczeń zapisałem sobie stronę HTML przed wykonaniem przelewu:

    http://postimage.org/image/6y1ylqejb/

    Poza tym, jeśli bank nie jest obslugiwany (i co ważniejsze BC juz o tym wie) to
    system nie powinien pozwolić na przelew, albo przynajmniej wyrzucić jakieś info.

  • 14. Data: 2012-10-21 01:53:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 10:45:47 +0200, Matt napisał(a):
    > Nie jesteś pierwszy, który miał problem z przelewem w Blue Media. Problem
    > z nimi (dla nich) jest taki, że ta usługa tak naprawdę jest mało
    > przydatna. Jeśli mogę poczekać na realizację przelewu do końca dnia

    Zgadzam się - zadziałać to mi BC zadziałał przy testach z ciekawości.
    Kilka razy skorzystałem z BC w rzeczywistej potrzebie - i za każdym razem
    skutek taki sam: przelew nie dotarł, mail o tym że zwrot nastąpi "wkrótce" -
    i tyle. Wyleczyłem się z "ekspresów"...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944