  • 1. Data: 2002-01-17 00:22:45
    Temat: Re: alt.pl.biznes.ubezpieczenia
    Od: E-Insurance <e...@e...pl>

    Głosowania nie było, ponieważ odezwało się tylko kilkanaście osób.

    --
    Pozdrowienia

    Adam Jarecki
    Socrates Team

    ********
    E-insurance.pl - Ubezpieczenia on-line
    *** http://www.e-insurance.pl/ *** e...@e...pl ***
    ********

  • 2. Data: 2002-01-17 21:40:45
    Temat: alt.pl.biznes.ubezpieczenia
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    Nie wiem czy ktoś zauważył ale powstała nowa grupa dyskusyjna.

    Szkoda tylko że nie jest to:
    pl.biznes.ubezpieczenia
    tylko jakieś dziwne
    alt.pl.biznes.ubezpieczenia

    Kamil
    c...@h...pl

  • 3. Data: 2002-01-17 22:09:53
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl>
    napisał w wiadomości
> [...]

    Ktoś, kiedyś na pbb zadawał pytanie w sprawie
    utworzenia takiej grupy ale w hierarhi pl ... może
    nic z tego nie wyszło, miało byc głosowanie ale

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-17 22:10:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Szkoda tylko że nie jest to:
    > pl.biznes.ubezpieczenia
    > tylko jakieś dziwne
    > alt.pl.biznes.ubezpieczenia

    Bo w alcie latwiej zalozyc - zobacz ze sa tam takie jak
    alt.pl.popieram.lenina ;)

    Ogolnie - nareszcie zostal przelamany monopol na tworzenie grup w usenecie..
    Gdyby tak jeszcze zjaac sie NASKiem...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-17 22:11:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 17, 2002 at 11:10:10PM +0100, AMRA wrote:

    > Ogolnie - nareszcie zostal przelamany monopol na tworzenie grup w usenecie..

    Tia, Tomek Sumrmacz i monopol ;-)

    Po prostu do spelnienia kilka punktow i juz.

    > Gdyby tak jeszcze zjaac sie NASKiem...

    E tam.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-01-18 08:15:51
    Od: leh <l...@...pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) skribis:

    >Tia, Tomek Sumrmacz i monopol ;-)

    :)

    >Po prostu do spelnienia kilka punktow i juz.

    I czekac na to ze cos sie laskawie ruszy

    >E tam.

    Odpowiedzi sa tendencyjne.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)