  • 1. Data: 2002-01-16 21:32:00
    Temat: Re: Visa Elektron z debetem a Visa Clasic?
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Wed, 16 Jan 2002 22:09:10 -0000, "MAGISTER" <w...@2...pl>
    wrote:

    >Witam
    >tak sie zastanawiam...
    >prosze oswieccie..
    >czym sie rozni funkcjonalnie!!
    >posiadanie i platnosci VISA Elektron z kontem na ktorym jest ustanowiony
    >debet od VISA Clasic debetowej? ( nie kredytowej)
    >oplatami za wydanie - to juz wiem, czasami jest ok 1 % prowizji od
    >transakcji przy VC ale i tak przy platnosci musi sie laczyc przez terminal?
    >( czy tu sie myle i w przypadku np. braku odpowoiedzi, problemami z
    >polaczeniem zaplace taka VC???)
    >no oczywiscie formalnosciami wydania i brakiem napisu elektron:)))
> [...]

    classic, jak to karta wypukla, rzadko bedzie laczyc sie po
    autoryzacje.
    zwykle zaplacisz bez autoryzacji.
    a to, ze jest debetowa, i mozesz placic tylko do wysokosci srodkow na
    koncie - to juz twoja sprawa, zeby pilnowac, czy nie przekraczasz
    salda.
    a jak przekroczysz, to sie na ciebie pogniewaja :-)

    PGR

  • 2. Data: 2002-01-16 22:03:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > salda.
    > a jak przekroczysz, to sie na ciebie pogniewaja :-)

    I jeszcze mozna w zelazkach placic - i pamietam kiedys we Wloszech na
    lotnisku maestro nie chciala a Chargowa Vize wziela kobitka w perfumerii

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-16 22:09:10
    Temat: Visa Elektron z debetem a Visa Clasic?
    Od: "MAGISTER" <w...@2...pl>

    Witam
[...]

    Marcin vel. "MAGISTER"
    Zawiercie, Kraków i nie tylko..
    web: www.pieknetatry.prv.pl
    galeria: http://magister.galeria.onephoto.net
    ### Zycze milego dnia ###

  • 4. Data: 2002-01-17 09:38:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 16, 2002 at 09:32:00PM +0000, Piotr Gralak wrote:

    > classic, jak to karta wypukla, rzadko bedzie laczyc sie po
    > autoryzacje.

    Za wyjatkiem posow pekosa na stacjach ;-(

    Ale wczoraj placilem 3.99 i sie nie laczyl ;-)

    --

    --w