  • 1. Data: 2002-01-16 23:25:49
    Temat: Taniej karta niz za gotowke - da sie!
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Czesc grupowicze.

    Wiele razy sie mowilo o tym jak sprzedawcy czesto nie chca, zniechecaja, czy
    wogole sztucznie chca zawyzac oplaty czy dolne limity w przypadku platnosci
    kartami. A tu mnie dzis milo zaskoczyli. Na stacji Neste 24 przy M1 w Zabrzu
    kupowalem Pb95 za 2,82PLN/1l, ale w przypadku platnosci karta byl jeszcze
    upust 1grosz na litrze. W ten sposob zatankowalem mojego smoka najatnszym
    paliwem na slasku :-))))

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-01-17 00:39:33
    Temat: Re: Taniej karta niz za gotowke - da sie!
    Od: "Wookasch" <w...@N...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > upust 1grosz na litrze. W ten sposob zatankowalem mojego smoka najatnszym

    Hmm.... to jeszcze jest ta promocja ?????
    Wydawalo mi sie, ze juz ja skasowali.
    A tak w ogole, to w wakacje bylo 3 gr./litr

    --
    pozdrawiam
    Łukasz Zemka ------ Warszawa

  • 3. Data: 2002-01-17 01:11:49
    Od: "Erap" <e...@c...pl>

    Do tego karta kredytowa i płacisz za to paliwo dopiero za 2 miesiace :)

  • 4. Data: 2002-01-17 08:24:27
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

> [...]
    > upust 1grosz na litrze. W ten sposob zatankowalem mojego smoka najatnszym

    ja pamiętam jeszcze czasy (:) nie tak dawno to było) kiedy płacąc kartą
    tankowałem 5-6 groszy taniej
    przy łopuszańskiej DC na neste

    ale to były początki kart na tej stacji

    teraz to rzeczywiści 1 grosz lub w ogóle bez obniżki

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-01-17 14:19:03
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    Szkoda tylko że paliwo lichutkie
    Spalanie wzrosło o 0,5 litra na 100km
    wyjdzie na 0
    a gorzej na pewno dla autka

    --
    Okolice Katowic

    Piotr
    ...@...pl

  • 6. Data: 2002-01-17 14:27:48
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotrF" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda tylko że paliwo lichutkie
    > Spalanie wzrosło o 0,5 litra na 100km
    > wyjdzie na 0
    > a gorzej na pewno dla autka

    Myslisz? Mnie wychodzi na razie takie samo spalanie jak po paliwie ze stacji
    JET, ESSO i mniejsze o ok. 0,5l/100km niż po Arti czy BP (na Petrochemii nie
    tankuje). Utraty dynamiki też nie odczulem (100KM wiec powinienem czuc
    roznice). Ale stacja jest nowa wiec moze na poczatku sie staraja - zobaczymy
    co bedzie z czasem.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2002-01-17 15:49:26
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    Lopez <l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    > upust 1grosz na litrze. W ten sposob zatankowalem mojego smoka najatnszym

    bo prosciej/taniej jest im rozliczyc sie z bankiem niz co jakis czas
    wysylac konwoj do oprozniania tych automatow z gotowki
    szkoda ze ta znizka nie jest caly czas na kazdej stacji :(

    pozatym jak masz ich karte wewnetrzna to faktore zbiorcza dostajesz
    pod koniec miesiaca, nie trzeba za kazdym razem tracic czasu
    na wypisywanie na stacji, ksiegowa sie tez sie cieszy bo ma maiej
    papierkow.

    neste rulez :)

    DA_none

  • 8. Data: 2002-01-17 21:58:19
    Od: "Artur Kubit" <k...@p...onet.pl>

    > Szkoda tylko że paliwo lichutkie
    > Spalanie wzrosło o 0,5 litra na 100km
    > wyjdzie na 0
    > a gorzej na pewno dla autka
    Potwierdzam (Toruń), tankuję już tylko E98 (3,02PLN/l) bo na E95 silnik
    kicha i prycha (koledze również).
    Średnie spalanie spadło o 1 l/100km po przejściu na 98.
    Upust 1gr/l za płatność kartą.
    Pozdrawiam
    Artur Kubit

  • 9. Data: 2002-01-18 08:30:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Lopez <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2526l$28u$...@n...onet.pl...
> [...]
    > upust 1grosz na litrze. W ten sposob zatankowalem mojego smoka najatnszym

    W Lodzi juz od paru tygodni nie ma upustu za platniosci karta, ale Pb95
    kosztuje 2,75zl/litr...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---