  • 1. Data: 2002-01-17 01:34:47
    Temat: marmurkowiec radzi
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Z jednej z grup pl.regionalne

    ////Po co zakladac dodatkowy e-bank jesli mozna
    wszystko przeniesc do
    normalnego banku majacego dobre zabezpieczenia i w
    standardzie bankowosc
    elektroniczna. Np taki B-PH i ING Bank Śląski.
    Maja i debet i rozne karty a co najwazniejsze
    calkiem sporo bankomatow
    (bezplatnie) no i poklocic sie mozna na miejscu
    (znaczy wyjasnic) jesli
    trzeba :)
    Ostatni moge Ci pomoc zalozyc, bo sie tym zajmuje.
    (...)
    Przelew jest calkowicie bezplatny, a utrzymanie
    konta od 5 do 11 zl -
    zaleznie od banku i opcji, bo np za srebrny w B-PH
    placisz 11 ale masz
    drobne opcje.////

    ////wejdź na stronę www.mBank.com.pl to zobaczysz,
    że tracisz te 11
    zł/mies., nie wspomnę o %. Przemyśl sprawę.////

    ///Te 11 zl placi za mozliwosc klotni :)) ////

    Ja podejrzewałem że w tych opłatach jest jeszcze
    coś ukryte :-)))

    Sark

  • 2. Data: 2002-01-17 07:56:24
    Temat: Re: marmurkowiec radzi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja podejrzewałem że w tych opłatach jest jeszcze
    > coś ukryte :-)))

    No tak mi pani w BZWBK tlumaczyla - ze moze i maja nizsze oprocentowanie,
    ale zawsze moge sie na nia powydzierac :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-17 08:01:17
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > No tak mi pani w BZWBK tlumaczyla - ze moze i maja nizsze oprocentowanie,
    > ale zawsze moge sie na nia powydzierac :)

    Przez telefon tez moge :))). A jezeli jest 0800 to nawet bardzo dlugo.

    MichalL

  • 4. Data: 2002-01-17 08:58:13
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "MichalL" <m...@n...isn.pl> wrote in message

    > Przez telefon tez moge :))). A jezeli jest 0800 to nawet bardzo dlugo.

    ale jak wqrwisz druga strone to ci trzasnie sluchawa. direct contact to
    podstawa.

  • 5. Data: 2002-01-17 10:24:50
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@c...pl> napisał w wiadomości

    > ale jak wqrwisz druga strone to ci trzasnie sluchawa. direct contact to
    > podstawa.

    lepiej słuchawką niż monitorem ;-))))

  • 6. Data: 2002-01-17 20:41:21
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <a2609a$pvn$1@news.tpi.pl>, MichalL wrote:

    >Przez telefon tez moge :))). A jezeli jest 0800 to nawet bardzo dlugo.

    Przez telefon nawet lepiej. Bo gościu może włączyć Mute i też sobie ulżyć :)
    A jak za bardzo podniesiesz ciśnienie pracownikowi w oddziale to może użyć
    argumentów niewerbalnych :)

    Pieta.

  • 7. Data: 2002-01-17 23:19:49
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości

    > No tak mi pani w BZWBK tlumaczyla - ze moze i
    maja nizsze oprocentowanie,
    > ale zawsze moge sie na nia powydzierac :)

    I o to chodzi, bezpośredni kontakt człowieka z
    człowiekiem, w cztery oczy a to ....musi mieć
    swoja ceną :-))
    Ja myślę, że w sytuacji jeszcze większej
    automatyzacji, ebankizacji .... taka pozycja
    pojawi się w toip :-))

    Sark

  • 8. Data: 2002-01-18 05:46:59
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > swoja ceną :-))
    > Ja myślę, że w sytuacji jeszcze większej
    > automatyzacji, ebankizacji .... taka pozycja

    Wiesz jakie to może być drogie- przecież niedysponenta trzeba wyposażyć w kask,
    ochraniacze i zapewnić opiekę psychiatry ;-))
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-01-18 11:30:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    no tak a co powiecie - prosze poczekac skontaktuje sie z przelozonym - i
    masz wlazona muzyczke przez 10 minut??? :)

    --

    ------

  • 10. Data: 2002-01-18 19:46:56
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <a290ur$eij$1@news.onet.pl>, AMRA wrote:
    >no tak a co powiecie - prosze poczekac skontaktuje sie z przelozonym - i
    >masz wlazona muzyczke przez 10 minut??? :)

    To zależy co grają ;)

    Pieta.