  • 1. Data: 2002-01-16 22:41:17
    Temat: dla chetnych na wysokie odsetki lokat i niskie odsetki kredytow
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    za krakowskim dziennikiem:
    Cztery tysiące poszkodowanych
    W Rzeszowie rozpoczął się proces Galicyjskiego Trustu
    Kapitałowo-Inwestycyjnego
    (INF. WŁ.) W Sądzie Rejonowym w Rzeszowie rozpoczął się wczoraj proces
    członków zarządu Galicyjskiego Trustu Kapitałowo-Inwestycyjnego. Akta sprawy
    liczą 220 tomów, w tym pięć tomów aktu oskarżenia. Ponadto 100 powództw
    cywilnych złożyły osoby poszkodowane przez firmę.
    Galicyjski Trust Kapitałowo-Inwestycyjny działał w latach 1991 - 1994.
    Oferował klientom lokaty z bardzo wysokim oprocentowaniem 54-58 proc. w
    skali roku. W 1994 r. Trust ogłosił upadłość, a blisko 4 tys. klientów
    straciło ponad 26,6 mln zł.

  • 2. Data: 2002-01-17 02:03:26
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Oferował klientom lokaty z bardzo wysokim oprocentowaniem 54-58 proc. w
    > skali roku. W 1994 r. Trust ogłosił upadłość, a blisko 4 tys. klientów

    A ja bym Trust ukarał solidnie, a następnie dodatkowo wszystkim czterem
    tysiącom kretynów dołożył po 500 zł grzywny. Za głupotę...

    Pozdrawiam,
    PunTomas

  • 3. Data: 2002-01-17 07:57:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A ja bym Trust ukarał solidnie, a następnie dodatkowo wszystkim czterem
    > tysiącom kretynów dołożył po 500 zł grzywny. Za głupotę...

    Ale to bylo kiedys..
    Podobnie mozna karac bylych klientow banku staropolskiego...
    Kiedys to byly zupelnie inne czasy :)))

    --

    ------
    Amra the Freelancer