  • 1. Data: 2005-06-24 06:45:28
    Temat: zakupy w necie
    Od: "Agnieszka" <a...@p...fm>

    Witam
    przekopałam się przez archiwum grupy niestety dość trudno wyszukać
    jednoznaczną odpowiedź w gąszczu opinii i ofert banków.
    Potrzebna mi jest karta kredytowa, która będzie służyła w 99% do zakupów w
    zagranicznych sklepach internetowych, zakupie biletów lotniczych i t.d.
    Szukam karty, która w sposób maksymalny będzie zabezpieczona, lecz nie będę
    musiała płacić jakiś dużych pieniędzy związanych z obsługa karty. Tzw.
    czas bezodsetkowy, oprocentowanie jest mało istotne. Wiem, że rodzaj karty
    zależy głównie od dochodów. Zarabiam około 4000/ miesiąc. Mam nadzieję, że
    wśród pisujących tu bankowców ktoś podpowie co wybrać.
    Pozdr. Agnieszka

  • 2. Data: 2005-06-24 06:53:32
    Temat: Re: zakupy w necie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Agnieszka wrote:
> [...]
    > jest mało istotne. Wiem, że rodzaj karty zależy głównie od dochodów.
    > Zarabiam około 4000/ miesiąc. Mam nadzieję, że wśród pisujących tu

    Potrzebna ci karta do platnosci w necie. Mysle, ze ta dolaczana do konta
    Inteligo w zupelnosci ci wystarczy.
    Jesli nie - ubiegaj sie o KK. Tutaj kieruj sie tym ile kosztuje jej wydanie.
    Promocja jest np w ING BSK (0 zl - potem wystarczy obrot sredni 1000 zl
    miesiecznie zeby byla wydana znowu za free). BPHu juz nie polecam. Aha -
    karta jak juz to lepiej embosowana (wypukla).
    Jesli nie masz zaciagnietych innych kredytow z takimi dochodami nie bedziesz
    miala problemu dostac karty.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-24 08:20:07
    Od: zet <z...@z...pl>

    Przede wszystkim pytaj czy do karty jest dołączone ubezpieczenie lub da
    się dołączyć ubezpieczenie transakcji bo karta inteligo tego nie oferuje

  • 4. Data: 2005-06-24 08:25:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    zet wrote:
    > Przede wszystkim pytaj czy do karty jest dołączone ubezpieczenie lub
    > da się dołączyć ubezpieczenie transakcji bo karta inteligo tego nie
    > oferuje

    Jak nie dostarcza uslugi czy prodkutu - to obowiazuje reklamacja do Visa -
    wiec nie ma problemu...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-06-24 08:44:52
    Od: zet <z...@z...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Jak nie dostarcza uslugi czy prodkutu - to obowiazuje reklamacja do Visa
    > - wiec nie ma problemu...

    ubezpieczenie gwarantuje zwrot pieniędzy, reklamacja - nie

  • 6. Data: 2005-06-24 09:36:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    zet wrote:
    > ubezpieczenie gwarantuje zwrot pieniędzy, reklamacja - nie

    No i? Pytanie czy warto placic za cos, z czego sie nie skorzysta. Place od
    kilku lat i to duzo i nie mialem zadnego (odpukac) problemu.
    Jesli ubezpieczenie - to w cenie karty ma mBank i MultiBank. W citku 6,5 zl
    miesiecznie. Teoretycznie powinno byc lepsze. W praktyce pewnie tez tak
    jest..

    Zadbaj o swoje pieniądze!