  • 1. Data: 2005-06-24 08:53:35
    Temat: jakie banki?
    Od: Remik <r...@w...poczta.onet.pl>

    mam zamiar wziac kredyt hipoteczny ok. 60000
    wartosc nieruchomosci 60000 czyli kredyt 100% plus koszty
    zona ma stałą umowę o pracę na czas nieokreslony, ja umowe na czas
    okreslony do 31.08.2006. Oprócz tego prawie drugie tyle zarabiamy na
    umowę o dzieło i ja i żona.
    Do którego banku się udać?
    Z tego co już pogooglalem i poczytałem na grupie to BPH lub PKO BP?
    Pozdrawiam
    Remik

  • 2. Data: 2005-06-24 18:41:10
    Temat: Re: jakie banki?
    Od: "Tomek K." <a...@w...pl>

    Dnia 24-06-2005 o 10:53:35 Remik <r...@w...poczta.onet.pl> napisał:

> [...]
    > umowę o dzieło i ja i żona.
    > Do którego banku się udać?
    > Z tego co już pogooglalem i poczytałem na grupie to BPH lub PKO BP?

    Może skorzystaj z pomocy bezpłatnego doradcy finansowego?
    A tutaj przykładowe linki:
    http://www.bankier.pl/sp/tomek1972/
    http://www.expander.pl/expander/index.jsp?place=Menu
    1&news_cat_id=-1&layout=0