  • 21. Data: 2009-01-13 22:20:46
    Temat: Re: a ostrzega^(3)em...
    Od: MarcinJK <m...@w...pl>

    k...@o...pl pisze:

    > na rację tych co obstawiali spadki. Co więcej końca nie widać.
    > W stanach widać, że jakby nawet chcieli do góry ale sił nie ma i
    > ciągle spada.

    wzrosty pojawiają się, gdy juz nikt w nie wierzy ...

    > Chyba jednak musi się najpierw pojawić spora liczba pozytywnych
    > newsów a nie tylko w stylu "The incredibly shrinking Citigroup"

    chyba miałes na myśli jeszcze parę negatywnych newsów, a nie pozytywnych ..

    --
    pzdr
    MarcinJK

  • 22. Data: 2009-01-14 16:03:40
    Temat: Re: a ostrzegałem...
    Od: gmyra <g...@g...pl>

    Dieter pisze:
    > Przeliczalem jeszcze raz prognoze dla wig i niestety XXL ale nadal obstawiam
    > up na akcjach. Mam standardowe kilka sesji poslizgu i tyle. Stop Loss na
    > dolku listopadowym.

    SL i rev, czy SL i out?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikołaj

  • 23. Data: 2009-01-14 18:05:45
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    i out.

    D.

  • 24. Data: 2009-01-14 21:05:17
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "Mariusz Drabak2" <m...@m...net.eu> napisał w
    wiadomości news:gkic8j$h7a$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    > wszyscy i tak czekaja do 20 bm.

    masz jeszcze jakieś wątpliwości?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 25. Data: 2009-01-14 21:06:29
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości

    > Nie pisalem, ze hossa....I podtrzymuje te kilkansacie dni...Pogonia ciebie
    > z tymi S-kami tak, ze ci czupryna spadnie....

    no czekam i jakoś długo zbierają siły - chyba że jednak nie mają kasy na
    up...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 26. Data: 2009-01-15 10:25:51
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "gg" <g...@m...com> wrote in message
    > Użytkownik "Virck" <V...@v...net> napisał w wiadomości

    > no czekam i jakoś długo zbierają siły - chyba że jednak nie mają kasy na
    > up...

    Nic nie rob...Naganiaj na spadki, pisz, ze beda nowe minima, siedz na dupie
    i patrz....

  • 27. Data: 2009-01-16 19:01:25
    Od: "gg" <g...@m...com>

    > Nic nie rob...Naganiaj na spadki, pisz, ze beda nowe minima, siedz na
    > dupie i patrz....

    nie naganiam... i tak będą nowe minima - ale czekanie jest najtrudniejsze

    --
    pozdr
    P.