  • 1. Data: 2009-01-12 19:14:15
    Temat: wzrosty na OIL
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Ja z krótkim pytaniem, z jakiej racji te mega wrosty z mega wolumenem?
    O co biega?

  • 2. Data: 2009-01-12 22:49:08
    Temat: Re: wzrosty na OIL
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):

    > Ja z krótkim pytaniem, z jakiej racji te mega wrosty z mega wolumenem?
    > O co biega?

    http://stooq.com/q/a/?s=oil&i=60&u=294895

    27 grudnia sobie to wyrysowalem, OIL byl prawie 50% tanszy. wykres dwie kreski
    i wio do przodu.

  • 3. Data: 2009-01-12 23:02:33
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik " ab" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://stooq.com/q/a/?s=oil&i=60&u=294895
    >
    > 27 grudnia sobie to wyrysowalem, OIL byl prawie 50% tanszy. wykres dwie
    > kreski
    > i wio do przodu.

    Wiem że był, ale spadał w dół przy próbie wyjścia ponad 50 pln a teraz nagle
    wystrzelił, pytanie dlaczego skoro okoliczności są dołujące: ropa na pysk,
    giełdy światowe na pysk, wig20 na pysk... ze spółki żadnego przełomowego
    infa nie było, wolumen jak na zwykłą spekulację zbyt duży... więc o co
    chodzi?

  • 4. Data: 2009-01-13 00:00:48
    Temat: Re: wzrosty na OIL-grozny rysunek
    Od: k...@p...onet.pl

    z tego rysunku widac istotna korekte juz od srody,
    tez to wiedzisz?
    kroovka